دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1394 - 12:32
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد

حذف جرائم ورود به محدوده زوج و فرد کسانی که مجوز طرح ترافیک دارند

رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به بررسی‌های پلیس در خصوص گزارش‌هایی از وجود خطا در سامانه ثبت تخلف ورود غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد، از حذف جریمه‌های صادر شده ناشی از این خطا و حل مشکل فنی در سامانه این محدوده خبر داد.
کد خبر : 70721

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: در مراجعه تعدادی از شهروندان متوجه شدیم که متأسفانه برای برخی از دارندگان مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک توسط دوربین‌های ثبت تخلف ورود به محدوده زوج و فرد جریمه صادر شده است.


وی افزود: پس از بررسی و با توجه به اینکه دارندگان مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک برای ورود به محدوده زوج و فرد نیز آزاد هستند دریافتیم که یک اشکال سیستمی در برخی از دوربین‌های محدوده زوج و فرد وجود دارد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به حذف این اشکال سیستمی و همچنین رفع مشکل توضیح داد: پلیس در آرشیو خود جستجو کرده و جرائم مربوط به این مشکل را حذف کرده است.


وی به شهروندان توصیه کرد که در صورت امکان گزارشی از تخلفات راهنمایی و رانندگی خود اخذ کنند و در صورت آنکه در این گزارش چنین مواردی از ثبت تخلف وجود دارد به یکی از مناطق پلیس راهور مراجعه کنند تا این جرائم حذف شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: جریمه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته