دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1394 - 14:18

حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت از طرح‌های دانش‌بنیان و راه‌اندازی مراکز رشد در واحد هشتگرد

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز حمایت این سازمان را از طرح‌های دانش‌بنیان و راه‌اندازی مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری اعلام کرد.
کد خبر : 70706

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رامین ربیعی در همایش بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد که به همت اداره پژوهش و روابط عمومی این واحد با حضور استادان مهندس و دانشجویان مهندسی برگزار شد، از عملکرد دکتر سید شاپوررضا شجاعی رئیس واحد هشتگرد و برگزاری همایش به منظور ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت و توجه و اهتمام وی به جامعه مهندسان تشکر کرد.


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از جامعه مهندسان خواست که مباحث ارائه شده در کلاس‌های نظری را هم‌زمان به صورت عملی نیز پیگیری کنند تا این مسئله در حوزه صنعت متبلور شود.


دکتر حسام الدین دریلی معاون آموزشی و دانشجویی واحد هشتگرد نیز با عرض خیر مقدم به حاضرین به ویژه جامعه مهندسان امروز و مهندسان آینده پیام شجاعی رئیس واحد هشتگرد را قرائت کرد که در بخشی از این پیام تخصص گرایی و ارتباط بین صنعت و دانشگاه را لازمه پیشرفت اقتصادی به ویژه اقتصاد مقاومتی خواند که در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت دکتر میرزاده تاکید فراوانی بر راه‌اندازی شرکت های دانش‌بنیان داشته است.


دکتر همایون کنعانی عضو هیات علمی گروه مکانیک دانشگاه هشتگرد و دانش آموخته دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره شخصیت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس و پیشینه مهندسی و لزوم پیوند با جامعه مهندسین سخنرانی کرد.


در ادامه مراسم چند کلیپ تصویری از مجاهدت‌های مهندسان در عرصه‌های مختلف مهندسی پخش و با استقبال حضار مواجه شد .


در پایان مراسم از دکتر همایون کنعانی عضو هیات علمی گروه مکانیک به عنوان پژوهشگر برتر و از دانشجویانی که در مسابقه طراحی و جانمایی سایت پلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد شرکت کرده و بر اساس نظر هیات داوران حائز شرایط بودند با اهدای لوح اهدا شد.


این همایش با محمد اسکندری رئیس کانون مهندسان استان البرز، رضا اخلاقی معاون فنی، عمرانی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ، اعضای هیات رئیسه واحد و جمعی از استادان و دانشجویان تشکیل شد.


رتبه اول طراحی و جانمایی سایت پلان به پیمان شهریان و شایان اکبرزاده، رتبه دوم طراحی و جانمایی سایت پلان به حسین نوررستا و رتبه سوم طراحی و جانمایی سایت پلان به نداسادات سعید زنوزی اختصاص یافت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته