دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1394 - 11:50

نخستین واکنش نماینده جنجالی بعد از 2 روز/ قاضی‌پور: بیدی نیستم که با این بادها بلرزم/ فقط از زنان ارومیه عذر می‌خواهم

نادر قاضی‌پور، نماینده جنجالی ارومیه، پس از دو روز، به بازتاب سخنان خود واکنش نشان داد و گفت: من منافق نیستم و مواضع خود را عوض نمی‌کنم … من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم.
کد خبر : 70691

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، قاضی‌پور بامداد امروز -پنجشنبه 13 اسفندماه- در اینستاگرام خود نوشت: من از حرف‌هایم که باعث آزرده خاطر شدن بانوان ارومیه شد عذرخواهی می‌کنم چراکه اصلا روی سخنم با بانوان ارومیه نبود. هستند خانم‌هایی که در مجلس شرایط به نفعشان نبوده است.
*ما مذهبی هستیم و با سه چهار تا پیام تلگرام تکان نمی‌خوریم، عده‌ای می‌خواهند مرا تخریب کنند چرا که من سرباز و نوکر ولایتم. ولی باید بدانند سرباز امام خامنه‌ای «مدظله العالی» بیدی نیست که با این بادها بلرزد.
*کسانی که جاسوسی کردند و فیلم گرفتند و پخش کردند باید به خود شک کنند چرا که می‌خواستند با تخریب قاضی‌پور رأی شما مردم را زیر سؤال ببرند. چرا نگفتند ستاد قاضی‌پور فقط مستضعفین و فقیران بودند؟
*مردم از دورویی، نفاق و نامردی خسته شده‌اند، صد و هفتاد هزار شیر مردان آذربایجان، شیعه و سنی به حقیر رأی دادند. شما مردم به بنده رأی ندادید بلکه به نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی دادید.
*بنده بدون شما ارزش ندارم. من نماینده افراد خاص نیستم بلکه نماینده مردم و مستضعفینم.
* رهبر ما که قدرتمند، ساده‌زیست و بی‌ریا است کلی حرف‌ها پشت سر ایشان می‌زنند که واقعیت ندارد. در منطقه ی قولنجی شایعه انداخته‌اند که در تهران مسجد سنی بسازند قاضی‌پور نگذاشته است. این حرف‌ها کذب است.
*ما عمری است با برادران سنی خرید و فروش کردیم، یکجا زندگی کردیم، شما بیشترین رأی را به من دادید و تخریب‌ها به خاطر آن است.
*من در سال بیست روز برای خانم فاطمه زهرا مشکی می‌پوشم. در زندگیم همیشه در هیات‌ها بوده‌ام ولی برخی کاندیداها فقط در ایام انتخابات به هیات‌ها می‌رفتند.
*دوستان من از این موج‌ها نهراسید چراکه این‌ها بداخلاقی‌هایی است که به خاطر رأی شما می‌کنند، من نوکر مردم و رهبرم هستم، منافقین و کسانی که صلاح نظام را نمی‌خواهند و مخالف ولایت و ثبات انتخابات هستند. می‌خواهند با تخریب قاضی‌پور به اهداف شوم خود برسند.
* تابع وحدتیم و از اهل سنت بهترین دوستان را دارم، در انتخابات امام جمعه‌های جنوب استان آمدند و به من رأی دادند، به حرف‌های ضد انقلاب گوش ندهید، چون آنها می‌خواهند وحدت و اصول این نظام را زیر سؤال ببرند.
*من طرفدار کارگر و مستضعفم چرا که آنها هستند که حاضرند در خط مقدم جانشان را فدای نظام کنند.
*صاحبان زر و زور و تزویر به برخی سایت‌ها پول می دهند و آن رسانه‌ها نوکر پولدارها می‌شوند چرا همین‌ها نمی‌گویند ستاد ما همیشه با قرآن آغاز و با دعای فرج تمام می‌شد؟ چرا نمی‌گویند در ستاد ما همیشه مداحی برپا بود و همین برادران سنی ما هم در ستاد همراه با ما اشک می‌ریختند؟ همین‌ها نشان از وحدت ماست و دشمن از این اتحاد می‌هراسد.
* برخی رسانه‌ها سر و ته سخنان من را قطع می‌کنند تا شرایط سوءاستفاده خود را مهیا کنند، باید به آنها گفت هر کاری دلتان می‌خواهد بکنید چراکه قاضی، مردم هستند.
*من منافق نیستم و مواضع خود را عوض نمی‌کنم، برخی من را به خاطر حرف‌ها و موضع‌های ثابتم تخریب می‌کنند.
* ما برای گرفتن حق‌مان گریه نمی‌کنیم به گریه می‌اندازیم، دریاچه ارومیه را هم با اشک‌هایمان نه، با اشک‌هایشان پر می‌کنیم.
*من از کسانی که از من رنجیده‌اند عذرخواهی می‌کنم، آدم‌های شجاع و نترس حق را می‌گویند و از حق دفاع میکنند.
*من به شایسته‌سالاری اعتقاد دارم، ستاد ما جای تقسیم قدرت نیست. من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم، چندین بار فرمانده خط شکن شدم و در میدان تنها ماندم، مرگ را پذیرفتم، ولی عقب‌نشینی نکردم. رفاقت با شما را با نمایندگی مجلس عوض نمی‌کنم.
*هر کس بگوید در انتخابات تقلب شده اشتباه کرده و آب در آسیاب دشمن می‌ریزد. دشمن نمی‌خواهد ما در آرامش باشیم، هر کس دم از تقلب در انتخابات بزند مطمئنا از اربابان انگلیسی، آمریکایی و اسرائیلیش دستور می‌گیرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: نادر قاضی پور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته