دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1393 - 12:05

افتضاحی به نام هتل پنج ستاره در کیش

برخی هتل‌های جزیره کیش با وجود این که پول زیادی از مشتریان خود دریافت می‌کنند،‌ امکاناتشان بسیار نامناسب است.
کد خبر : 7059

خبرنگار گروه اقتصادی آنا که به تازگی به جزیره کیش سفر کرده است، طی دو روز اقامت در یک هتل پنج ستاره این جزیره مشاهده کرد این هتل از برخی امکانات اولیه که این روزها در بسیاری از خانه‌ها هم پیدا می‌شود محروم است.


جالب است بدانید که تحویل یک سرویس چای در اتاق‌های این هتل دست کم نیم ساعت زمان می‌برد. نکته بسیار جالب در سرویس چای این هتل، استفاده از قوری‌ها یا فنجان‌هایی است که شکستگی دارند.


همچنین به گفته یکی از نیروهای خدماتی این هتل، مدیریت دستور داده است که سیستم بستن دریچه خروجی آب وان اتاق‌ها حذف شود تا امکان صرفه‌جویی در مصرف آب فراهم شود!


در این هتل پنج ستاره یک سیستم رادیو پخش وجود داشت که به جرات می‌توان گفت سال‌هاست نسل آن منقرض شده‌ است. البته باید گفت که این سیستم رادیو فعال نبود و نمی‌شد از آن استفاده کرد.


از سوی دیگر کمد‌ و میز موجود در اتاق‌ها بسیار قدیمی بود و حتی برخی از آنها کشو نداشت. همچنین اینترنت که این روزها در بسیاری از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های کوچک سطح شهر هم وجود دارد، در این هتل بسیار ضعیف بود،‌ به طوری که خبرنگاران به دلیل الزام استفاده از اینترنت مجبور بودند از خدمات مبتنی بر موبایل استفاده کنند.


سیستم تهویه این هتل گرچه فعال بود،‌ اما درجه کنترل آن بسیار قدیمی و از کار افتاده بود، به طوری که امکان تنظیم آن بر روی درجه مورد نظر وجود نداشت.


در ادامه این گزارش، برخی عکس‌های مرتبط را مشاهده می‌کنید. نکته قابل تامل این است که قیمت هر اتاق دو تخته این هتل پنج ستاره بیش از 525 هزار تومان برای شب است.


طبیعی است که با چنین شرایطی نمی‌توان انتظار داشت گردشگر ایرانی هم به کیش سفر کند، چه برسد به گردشگران خارجی!


قوری چای شکسته



دریچه همیشه باز وان حمام



درجه تنظیم سیستم تهویه



رادیوی قدیمی موجود در اتاق‌ها



میز بدون کشو



انتهای پیام/

برچسب ها: کیش هتل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته