دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1394 - 22:06

پسر و عروس،قاتل مادر/آتش سوزی برای از بین بردن سرنخ‌هایی از جنایت

مرد جوان با همدستی همسرش پس از به قتل رساندن مادرش، خانه را به آتش کشاند تا هیچ رد و سرنخی از خود به‌جا نگذارد. متهم در تحقیقات علت این حادثه را مخالفت مادر با همسرش و ارثیه اعلام کرد.
کد خبر : 70406

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، 18:15 دقیقه یکشنبه گذشته، آتش سوزی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان رحیم آباد واقع در رودسر به ماموران آتش نشانی اعلام شد. به‌دنبال این خبر، امدادگران به اطفای حریق پرداختند و با خاموش شدن شعله‌هاب آتش، آنها با جسد سوخته زنی مواجه شدند.


بررسی‌ها نشان می‌داد جسد متعلق به صاحب‌خانه 63 ساله است که گرفتار آتش شده،درحالی که در بررسی‌های اولیه به نظر می‌رسید که زن میانسال قربانی حریق شده است اما در تحقیقات کارآگاهان جنایی مشخص شد که حریق عمدی بوده است.


از سوی دیگر بررسی ها نشان می داد که مقتول با پسر و عروسش مشکل داشته و اختلاف آنها مدتی است به خاطر ارثیه بیشتر شده است. از این رو، انگشت اتهام به سمت مرد جوان و همسرش رفت و زوج جوان بازداشت شدند. پسر مقتول که خود را در برابر مدارک پلیسی می‌دید به قتل مادر اعتراف کرد و گفت: مادرم از اول هم با همسرم اختلاف داشت. اصلا راضی به این ازدواج نبود و به اجبار من مجبور به موافقت شد. اما بعد از ازدواج رفتارش با همسرم خوب نبود. مدتی قبل مساله ارثیه مطرح شد و سر این موضوع با مادرم به مشکل خوردم. به همین دلیل با همسرم نقشه قتل او را کشیدیم.


او ادامه داد: با این بهانه که علوفه در طویله نیست، مادر را به آنجا کشاندم و از پشت سر با چوب به او ضربه زدم. مادرم روی زمین افتاد و من به همراه همسرم آنجا را به آتش کشیدیم تا هیچ رد و سرنخی از ما به جا نماند و تصور شود که مادرم در حریق جان خود را از دست داده است.


سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواهان، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گیلان در این رابطه به آنا گفت: متهم جوان و همسرش با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شدند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آتش سوزی قتل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته