تعیین تکلیف کارتهای پایان خدمت و معافیت عودتی از پست
به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص سرنوشت کارتهای پایان خدمت و معافیت پیدایشی و عودتی از پست، اظهار کرد: در راستای ارتقاء خدمات بهینه غیر حضوری ، ساماندهی و تعیین تکلیف کارتهای پیدایشی، عودتی از پست، جلوگیری از امحا و تولید مجدد، امکانی فرآهم شده تا کارتهای معافیت و پایان خدمت مشمولانی که به دلایل مختلف همچون مفقودیت، عدم شناسایی آدرس و تغییر محل سکونت به سازمان مسترد شده است تا مجدداً به مخاطبان از طریق پست ارسال شود.
وی افزود: افرادی که مدعی مفقودیت یا عدم تحویل کارت صادر شده هستند، میتوانند از طریق اینترنت یا مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) نسبت به ارائه درخواست ارسال مجدد کارت یا ثبت درخواست المثنی اقدام کنند.
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه کارتهای پیدایشی و تحویل نشده به سبب عدم شناسایی آدرس یا تغییر محل سکونت به این سازمان مسترد میشود، بیان کرد: آن دسته از کارتهایی که دسترسی به صاحبان آن به دلیل عدم حضور به صورت موقتی امکانپذیر نیست، به مدت 6 ماه در مراکز پست نگهداری و پس از انقضای این مدت، کارت ها مجددا به سازمان عودت میشود.
وی تصریح کرد: سازمان وظیفه عمومی ناجا پس از دریافت کارتهای پیدایشی یا عودتی نسبت به ارسال پیامک اطلاع رسانی اقدام میکند که مشمولان میتوانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) ارسال مجدد کارت را درخواست کنند.
انتهای پیام/