دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1394 - 10:42

جوابیه باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه‌ آزاد اسلامی به شهرداری اراک: حواشی به وجود آمده، برنامه‌ریزی شده و هدف، برهم زدن آرامش بود

باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در پی حواشی به وجود آمده در بازی تیم بسکتبال این دانشگاه و شهرداری اراک اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر : 70207

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم بسکتبال دانشگاه‌ آزاد اسلامی در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر مقابل شهرداری اراک به پیروزی رسید. البته این برد حواشی بسیار زیادی داشت و در پایان بازی شاهد درگیری هواداران دو تیم بودیم.


روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه‌ آزاد اسلامی در واکنش به اتفاقات روز گذشته و اظهارات سرمربی تیم شهرداری اراک اطلاعیه ای صادر کرد.


در این اطلاعیه آمده است: «متاسفانه از همان دقایق ابتدایی بازی بوژان بازیکن خارجی تیم شهرداری اراک به دنبال ایجاد حاشیه و تنش بود به طوری که در همان دقایق ابتدایی به عمد ضربه‌ای به صورت روزبه ارغوان وارد کرد و او مصدوم شد.


این بازیکن خارجی تاکنون دو بار از طریق کمیته انضباطی به دلیل رفتار ناشایست و غیر‌اخلاقی جریمه شده است و متاسفانه در بازی روز گذشته هم به دنبال ایجاد تنش و حاشیه بود که البته این موضوع در پایان بازی به اوج خود رسید. زمانی که این بازیکن خارجی به سمت هواداران دانشگاه‌ آزاد می‌رود و یک حرکت غیراخلاقی با حرکات بدنش انجام می‌دهد طبیعی است که هواداران هم به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و به سمت او حمله می‌کنند.


بعد از اینکه جو سالن متشنج شد نیروهای حراست دانشگاه آزاد به سرعت وارد عمل شدند و از همه بازیکنان و مسئولان تیم حریف درخواست کردند که به رختکن بروند تا فضا هر چه سریعتر آرام شود اما هیچ کدام اهمیتی نمی‌دادند و به ایجاد شورش و درگیری ادامه دادند. اگر سرمربی تیم شهرداری اراک عنوان می‌کند که زبان حراست دانشگاه‌‌ آزاد زبان تهدید است باید به این مربی اعلام کنیم که ورود نیروهای حراستی دانشگاه آزاد جزو قوانین این دانشگاه است و آنها برای برقراری نظم و امنیت به داخل زمین می‌آیند و اگر دانشگاه‌ آزاد تشخیص دهد که فضا به قدری متشنج شده است که دیگر کاری از آنها ساخته نیست آن وقت نیروهای امنیتی و انتظامی وارد عمل می‌شوند.


تیم دانشگاه‌ آزاد چندین سال است که در رقابت های لیگ برتر حضور داشته است و هیچ زمانی بازی‌های این تیم با تنش و درگیری همراه نبوده است. برد و باخت در ورزش امری طبیعی است و هدف دانشگاه‌ آزاد تنها اخلاق مداری و ایجاد امنیت برای بازیکنان، مسئولان و هواداران است.


باید در پایان اعلام کنیم که متاسفانه حواشی که از طرف تیم شهرداری اراک به وجود آمد همه برنامه‌ریزی شده و تنها قصدشان برهم زدن آرامش بود. اگر آنها به تیم ما خرده می‌گیرند و خودشان را داعیه ادب و احترام می‌دانند چرا در برخی از بازی‌هایی که ما میهمان این شهر بودیم کوچکترین عکس‌العمل یا اشتباه داوری در جریان بازی باعث می‌شود سه هزار تماشاگر بدترین عکس العمل را نشان دهند. تماشاگران تیم دانشگاه‌ آزاد از ابتدای فصل جزو بهترین هواداران بودند. متاسفانه تمامی این حواشی به این خاطر به وجود آمد که آنها از فضای متشنج و این بازی در بازی برگشت که ما میهمان این تیم در شهر اراک هستیم سود ببرند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته