دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1394 - 10:27
در صحن علنی شورای شهر تهران مطرح شد

نثاری: از این پس شهردار منطقه ۱۹ نیستم

رضا نثاری پس از ارائه گزارش از سوی دبیر شورایان منطقه ۱۹ گفت: با توجه به تغییرات صورت گرفته در شهرداری، بنده از این پس شهردار منطقه ۱۹ نیستم.
کد خبر : 70206

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رضا نثاری شهردار منطقه 19 در جریان دویست و چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی دبیر شورایاران منطقه 19 اظهار کرد: ابتدا از گزارشی که ارائه شد سپاسگزارم اما باید به این نکته توجه کنید که بنده از این به بعد در این منطقه نیستم.


وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر تمام موارد ذکر شده را در برنامه قرار داده‌ایم و بعضی از موارد مطرح شده را نیز حل و فصل کرده‌ایم.


نثاری با اشاره به کوره‌های آجرپزی در منطقه 19 توضیح داد: این موضوع بسیار مهمی است که اعضای شورای شهر تهران به درستی به آن اشاره کرده‌اند و 37 کوره در منطقه 19 وجود دارد که کاربری کوره‌ها متناسب با منطقه نیست.


وی اضافه کرد: در حال حاضر 98 درصد از زمین‌های محله نعمت‌آباد اوقافی هستند علاوه بر اینکه منطقه 19 جزء مناطقی بود که 6 مسجد را تخریب و بازسازی کرده است که در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی در این مساجد وجود دارد که از سال 95 هر مسجد به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته