دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1394 - 16:45
در واحد نجف‌آباد صورت گرفت

پایان رقابت دختران تکواندوکار دانشگاه آزاد اسلامی؛ البرز قهرمان، مازندران نایب‌قهرمان شد

در دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی تکواندوی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد نجف‌آباد برگزار شد، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، مازندران، خوزستان و قزوین (مشترک) موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند. 
کد خبر : 70154

مسئول فنی برگزاری مسابقات تکواندوی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی درباره این دوره از رقابت‌ها به خبرنگار خبرگزاری آنا در نجف‌آباد گفت: «دهمین دوره از رقابت‌های تکواندوی دختران با شرکت ۱۵ تیم و ۱۰۰ ورزشکار از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی، به میزبانی واحد نجف آباد برگزار شد. با توجه به حمایت‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر از ورزش تکواندو، سطح همه مسابقات تکواندو به شکل چشمگیری بالا رفته و به تبع آن مسابقات دانشجویان نیز از کیفیت خوبی برخوردار است»



مرجان نریمانی با توجه به حضور داوران لیگ برتری در این رقابت‌ها اظهار کرد: «تعداد ۲۰ نفر از بهترین داوران تکواندوی کشور به این مسابقات دعوت شده‌اند که اغلب آن‌ها در لیگ تکواندو در حال قضاوت هستند و همین امر موجب شد که مربیان و ورزشکاران فقط نسبت به خود مسابقات تمرکز داشته باشند. میزبانی بسیار خوب و درخور توجه دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد باعث شده تا این دوره از رقابت‌ها جدای از بعد ورزشی، خاطره‌ای به یادماندنی برای تیم‌های شرکت کننده به وجود بیاید.»


به گزارش آنا، بر اساس اعلام کمیته فنی مسابقات در وزن نخست زینب رضوانی از اصفهان، سمیرا آجرلو از البرز، زهرا عبدلی از لرستان و سارا سیم جو از فارس توانستند رتبه‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.



در وزن دوم نگین شفیعی از مازندران مقام اول، شیرین طاهری از البرز مقام دوم، فرانک جلیلی از خوزستان و سحر قنبری از نجف آباد به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.


در وزن سوم سمیه خانبابایی از قزوین، مریم هادی‌پور از مازندران، بیتا جعفری از علوم و تحقیقات تهران و شیوا همایونی از لرستان موفق شدند بر سکوی اول تا سوم این مسابقات قرار بگیرند.


در وزن چهارم سیده نرگس طباطبایی از خوزستان، فاطمه خیری از علوم و تحقیقات تهران، پرستو نورمحمدی از قزوین و زهرا مهدور از اصفهان عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


در وزن پنجم سوسن حاجی‌پور از مازندران، فاطمه هاشمی کیا از لرستان، فرانک زمانی از فارس و زهرا رستمی از البرز توانستند با پشت سر گذاشتن رقبای خود رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.


در وزن ششم فائزه حاتمی از البرز، آیسان طالبی از آذربایجان غربی، نرگس دهخواری از لرستان و زهره بهادری از علوم و تحقیقات تهران مقام‌های بر‌تر این مسابقات را به دست آوردند.


در وزن هفتم پریسا احمدی از البرز مدال طلا، مریم قیاسی از قزوین مدال نقره، آرزو احمدیان از کرمانشاه و رزیتا ایمری‌زاده از خوزستان مدال برنز این دوره از مسابقات را بر گردن آویختند.


در وزن هشتم سمانه بنی آدم از آذربایجان شرقی زرینه مروی از البرز، آرزو علی بیگی از خراسان و حدیثه لیریایی از لرستان مقتدرانه بر سکوی اول تا سوم دهمین دوره رقابت‌های تکواندوی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی ایستادند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته