دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1394 - 13:44

تابش: فکر و تصور مردم را منحرف نکنیم تا این شیرینی به کام مردم تلخ نشود

محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات مجلس پیام‌های ویژه‌ای داشت که باید به آن توجه کنیم. این پیام امیدآفرین و راهگشا بود و می‌تواند منشوری برای ما باشد.
کد خبر : 70089

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، وی افزود: مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواست خود را نشان دادند و رأی ملت در آن زمان رای به عقلانیت و اعتدال و خردورزی بود. در انتخابات مجلس نیز مردم این راه را ادامه دادند چرا که دولت در عرصه سیاست خارجی عملکرد موفقی از خود نشان داد و توانست از منافع ملی ما در برابر قدرت‌های بزرگ دفاع کند و هنر دیپلماسی ایرانی را بر مبنای عقلانیت نمایان سازد.


نماینده مردم اردکان تصریح کرد: نباید تلاش کنیم فکر و تصور کلی مردم را منحرف کنیم و این شیرینی را به کام مردم تلخ کنیم. البته مجلس در دوره جدید نیز استقلال خود را حفظ خواهد کرد و در رأس امور خواهد بود.


وی اضافه کرد: مجلس جزئی از حاکمیت است که مدافع ملت خواهد بود و در این مسیر تعامل با دولت می‌تواند مسائل را بهتر به پیش ببرد و به کشور کمک کند.


تابش خاطرنشان کرد: مجلس با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته، به جز خداوند متعال که ناظر اعمال ماست. نمایندگان به فکر همه اقشار مردم و گروه‌ها خواهند بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته