دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1394 - 10:46
در گفت وگو با آنا

دبیر فدراسیون بوکس: قطع غذای ملی‌پوشان کذب محض است/ دو ماه است که حقوق پرسنل فدراسیون را پرداخت نکردیم

علی دانشمند فرد گفت: فدراسیون بوکس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند ولی هیچ وقت اجازه ندادیم تا این مشکلات بر روند کار ملی‌پوشان تاثیر بگذارد.
کد خبر : 70087

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر قطع غذای سه تن از ملی‌پوشان بوکس ایران پخش شد اما این خبر از سوی مسئولان فدراسیون بوکس تکذیب شد و آنها مطرح کردن چنین مسائلی را شیطنت رسانه‌ای دانستند.


علی دانشمند فرد دبیر فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص موضوع قطع غذای سه ملی پوش تیم ملی گفت: «در حال حاضر سه تن از ملی‌پوشان بوکس ایران جز بوکسورهای نیمه حرفه‌ای هستند. احسان روزبهانی، سجاد محمدپور و امین قاسمی‌پور سه ورزشکار ایرانی هستند که به عنوان بوکسورهای نیمه حرفه‌ای درآمد شخصی دارند. طبق قانون فدراسیون جهانی، 30 درصد از درآمد این سه بوکسور باید به حساب فدراسیون بوکس ایران واریز شود اما تاکنون هیچ پولی از فدراسیون جهانی به حساب فدراسیون ایران واریز نشد. البته سه بوکسور ما مقصر پرداخت نشدن این پول نیستند بلکه خود فدراسیون جهانی در پرداخت این پول اهمال می‌کند.»


وی ادامه داد: «همه این سه ورزشکار از وضعیت خودشان راضی هستند. فدراسیون با اینکه وظیفه‌ای در قبال این سه نفر ندارد اما تمام تلاشش را برای رفاه آنها انجام می‌دهد. احسان روزبهانی در حال حاضر به دلیل اینکه توانست برای المپیک کسب سهمیه کند در هتل به سر می‌برد و فدراسیون روزی 90 هزار تومان هزینه هتل او را می‌دهد. این حرف‌هایی که در مورد قطع غذای این سه نفر مطرح شد کذب محض است و فدراسیون هیچ وقت چنین کاری را انجام نمی‌دهد.»


دانشمند فرد در رابطه با مشکلات مالی فدراسیون بوکس بیان کرد: «فدراسیون بوکس با مشکلات زیادی دست وپنجه نرم می‌کند ولی هیچ وقت اجازه ندادیم تا این مشکلات بر روند کار ملی‌پوشان تاثیر بگذارد. الان حدود دو ماه است که حقوق پرسنل فدراسیون را پرداخت نکردیم ولی تمام سعی خودمان را کردیم تا اعضای تیم ملی جهت آمادگی بیشتر در مسابقات انتخابی المپیک که در چین برگزار می شود به اردوی اوکراین اعزام شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته