دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1393 - 12:27
در حاشیه مراسم اختتامیه گردهمایی معاونان پژوهشی دانشگاه صورت گرفت؛

بازدید دکتر میرزاده از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح پنجشنبه از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های پژوهشی دانشگاه های آزاد خوزستان بازدید کرد.
کد خبر : 7002

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، دکتر حمید میرزاده همراه جمعی از معاونان در بیستمین سفر استانی خود و در حاشیه دوازدهمین گردهمایی معاونین پژوهشی دانشگاه آزاد، به همراه جمعی از معاونان خود از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های پژوهشی این دانشگاه در استان خوزستان بازدید کرد و در جریان آخرین دستاوردها و تولیدات علمی و فناوری این استان قرار گرفت.


مسئولان این نمایشگاه که در حاشیه گردهمایی دوازدهم شکل گرفته بود، توضیحات لازم از دستاوردها و توانمندی های واحدهای مسئول خود را در حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کردند.


میرزاده با قدردانی از زحمات صورت گرفته در این نمایشگاه، از واحدهای مختلف استان دعوت کرد تا در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه که اواخر اردیبهشت 94 در علوم تحقیقات تهران برگزار می شود، شرکت کرده و توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.


بر اساس این گزارش، واحدهای اهواز ، مسجد سلیمان ، امیدیه ، رامهرمز ، دزفول، ماهشهر و شوشتر توانمندی هایی نظیر دستگاه ماشین تراش ، دستگاه تست استحکام کک ، دستگاه سری و موازی اتصال پمپ ها ، دستگاه تست کشش، دستگاه قالب گیری فشاری، مجموعه ماشین های الکتریکی دستگاه کروماتو گرافی با کارایی بالا ، دستگاه استکترومتری جذب اتمی ، دستگاه برش مستقیم، چاپگر سه بعدی، چاپگر دیجیتال و آشکارساز سنسورهای الکتروشیمی را در این نمایشگاه در معرض دید قرار دادند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب