دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1394 - 10:19
2 خبر/

دانشجویان دوچرخه‌سوار دانشگاه آزاد اسلامی مسافت ۱۶۵۰ کیلومتری بهشهر به بندرعباس را رکاب می‌زنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر از اعزام دو دانشجوی دوچرخه‌سوار حامل پیام شهدای دانشجوی مدافع حرم واحد بهشهر به بندرعباس خبر داد.
کد خبر : 69974

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اسداله مهرآرا از اعزام دو دانشجوی دوچرخه سوار دانشگاه حامل پیام شهدای دانشجوی مدافع حرم از بهشهر تا بندرعباس خبر داد و گفت: به مناسبت یادمان و پاسداشت شهدای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مدافع حرم، این دانشجویان با حمایت مادی و معنوی دانشگاه، حرکت خود را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر آغاز و مسافت حدود ۱۶۵۰ کیلومتری به سوی بندرعباس را به مدت شانزده روز رکاب خواهند زد.


این دانشجویان با بدرقه هیأت رئیسه، کارکنان، اساتید و دانشجویان به قصد رساندن پیام مکتبی شهادت عازم بندرعباس شدند.


رئیس واحد بهشهر هدف از اعزام این دوچرخه سواران را ترویج ورزش همگانی طبق فرمایش مقام معظم رهبری و ارسال پیام شهدای دانشجوی مدافع حرم برشمرد.


مهرآرا تصریح کرد: «ورزشکاران اعزامی در مسیر، پیام شهدا را در قالب لوحی به مردم عزیز شهرستان‌ها انتقال خواهند داد.»


وی از مسئولان شهر‌ها و روستاهای طول مسیر این دانشجویان خواست که برای اطلاع‌رسانی شایسته به مردم اقدام کنند تا زمینه استفاده و بهره‌مندی حداکثری مردم در راستای اشاعه فرهنگ دینی و معنوی فراهم آید.


بازدید دانش آموزان سال آخر دبیرستان دخترانه ابن سینا شهرستان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر


به منظور افزایش تعامل بین دانشگاه و آموزش و پرورش و آشنایی دانش آموزان با محیط علمی و دانشگاهی، دانش آموزان سال آخر هنرستان دخترانه ابن سینا شهرستان بهشهر از امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندیهای واحد بهشهر بازدید به عمل آوردند.


هدف از این بازدید آشنایی با امکانات آموزشی و پژوهشی و ظرفیت‌های دانشگاه و ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل در سطوح دانشگاهی و انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر به عنوان یکی از اولویت‌های تحصیل است.


در بازدید این دانش آموزان که در آستانه انتخاب رشته تحصیلی قرار دارند کار‌شناس برنامه ریزی دانشگاه، به معرفی رشته‌های موجود در دانشگاه پرداخت.


دانش آموزان سپس از بخش‌های مختلف دانشگاه به وِیژه ساختمان مرکزی، آزمایشگاه‌ها، سایت‌های کامپیو‌تر، کتابخانه، فرهنگسرا، نمایشگاه دائمی و سالن همایش‌ها دیدن کردند.


در این جلسه رئیس واحد بهشهر با برشمردن توانمندی‌ها و مزیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی، آرزوی موفقیت و سربلندی برای دانش آموزان از خداوند منان خواستار شد و گرجی‌پور مدیر دبیرستان، به پاس توسعه آموزش عالی از خدمات مهرآرا و تیم هیأت رئیسه دانشگاه قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب