دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1394 - 09:23

کارگاه‌های راهسازی استان گلستان برای تسهیل تردد مسافران در ایام نوروز تعطیل می‌شوند

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اهمیت حقوق شهروندی و ارائه خدمات ایمن و روان به شهروندان در سفرهای نوروزی، از تعطیلی کارگاه‌های راهسازی در طول راه‌های استان به منظور سهولت تردد رانندگان در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر : 69967

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، عادل مصدقی در جلسه هماهنگی خدمات نوروزی با پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی استان، بیان کرد: از پیمانکاران محترم در این حوزه درخواست می‌شود که تمام جوانب ایمنی را در محورهایی که پروژه‌های راهسازی در آنها در حال اجراست، رعایت و با ایمن‌سازی مکان کارگاه‌ها از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.


به گفته وی، انجام بازدیدهای مشترک با پلیس راه و حوزه نظارت و کنترل پروژه‌های راهسازی استان و راه و شهرسازی برای ایمن‌سازی و ترددی امن در سطح محورهای ارتباطی استان در طول ایام تعطیلات الزامی است.


مصدقی افزود: تمهیدات ایمنی از قبیل تجدید خط‌کشی، آشکارسازی نقاط دارای تصادف و برطرف کردن نقاط حساس راه‌های استان با اقدامات زودبازده و ایمن از نکات دیگری است که باید مورد توجه پیمانکاران قرار گیرد.


وی با اشاره به انجام ممیزی راه‌های استان، گفت: اقدامات ایمن‌سازی نقاط حساس راه‌ها از ضروریات دیگر برای سفر امن و آسوده مسافران به شمار می‌رود.


به گفته مصدقی، تشکیل اکیپ‌های نوروزی و بهره‌مندی از امکانات و نیروهای بخش خصوصی در طرح راهداری نوروزی، مورد دیگری است که به همکاری و تعامل بیش از پیش پیمانکاران نیاز دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته