دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1394 - 10:10

فرازکمالوند: حضور درباشگاه حرفه‌ای گسترش برایم افتخار است/ بازی بسیار سختی با استقلال داریم

سرمربی گسترش فولاد گفت: تلاش می‌کنم با کسب نتایج خوب جواب اعتماد سمندر و دیگر مدیران باشگاه را بدهم.
کد خبر : 69962

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص اینکه چه شد که پذیرفت تا یک فصل دیگر سرمربی گسترش فولاد باقی بماند؟ گفت: «اواسط فصل گذشته که به گسترش فولاد آمدم مهم‌ترین هدفم نگه داشتن تیم در لیگ برتر بود. خوب این اتفاق با تلاش بازیکنان تیم و غیرتی که به خرج دادند و با حمایت خوب سمندر مدیرعامل باشگاه رخ داد و توانستیم در لیگ برتر باقی بمانیم.»


وی افزود: «در جلساتی که با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه داشتم برای رقابت‌های این فصل لیگ برتر برنامه‌ریزی خوبی کردیم و با آوردن مهره‌هایی که در پست‌های مختلف کم داشتیم موفق شدیم فصل را بهتر از فصول قبل شروع کنیم و با حفظ همان روندی که در ابتدای فصل داشتیم خیلی زود از جمع تیم‌های مدعی سقوط خارج شدیم و حالا در وضعی هستیم که کسب رتبه تک رقمی در پایان فصل یک رویا نیست و می‌توانیم یکی از بهترین فصول گسترش فولاد را در لیگ برتر رقم بزنیم.»


سرمربی گسترش فولاد خاطرنشان کرد: «با توجه به مدیریت خوبی که باشگاه دارد و با توجه به اینکه تیم روند رو به رشدی را طی می‌کند و شانس این را دارد که در آینده یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و حتی رسیدن به قهرمانی باشد، سمندر مدیرعامل باشگاه در اقدامی مدبرانه و هوشمندانه به بنده اعتماد کردند و پیشنهاد دادند تا یک فصل دیگر قراردادم با باشگاه تمدید شود تا با برنامه‌ای حساب‌شده به فکر نتایج بهتر در لیگ شانزدهم باشیم. برای من فعالیت در یکی از معدود باشگاه‌های به معنای واقعی حرفه‌ای افتخار است. اینکه باشگاه پیش از پایان فصل برنامه خود را برای فصل بعد آماده کرده بیانگر حرفه‌ای بودن باشگاه گسترش فولاد است. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد مدیران باشگاه را همچون گذشته بدهم.»


کمالوند درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال اهواز در تبریز بیان کرد: «به طور حتم یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را پیش رو داریم. حضور استقلال اهواز در رده شانزدهم مسئولیت بازیکنان ما بیشتر خواهد کرد چرا که حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و نتایج هفته‌های اخیر این تیم مقابل استقلال تهران و ذوب‌‌‌‌آهن مشخص می‌کند که بسیار آماده و تشنه امتیاز گرفتن از ما در خانه‌ هستند. به همه بازیکنان درباره حساسیت این بازی گفته‌ام . ما سعی می‌کنیم نه تنها در این بازی سخت بلکه در تمامی بازی‌هایی که پیش رو داریم برابر رقبایی که داریم پیروز شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته