دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1394 - 00:24
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:

بیماران نادر می توانند از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، عنوان کرد: تمام بیماران نادر اگر تحت پوشش هیچ یک از سازمان‌های بیمه‌گر نباشند می‌توانند با ورود به سامانه ثبت نام تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان قرار بگیرند.
کد خبر : 69951

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، محمد جواد کبیر، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در هفتمین همایش بین‌المللی بنیاد بیماری‌های نادر، گفت: در حال حاضر این زمینه برای تمام ایرانیان فراهم شده است تا تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان قرار بگیرند. این بیمه تنها خدمات پایه مانند ویزیت، حدمات پاراکلینیک و... را تحت پوشش قرار می دهد که اگر بیماران نادر نیز تحت پوشش هیچ یک از سازمان های بیمه‌گر نباشند می‌توانند برای ثبت نام در این بیمه اقدام کنند.


وی افزود: اما با توجه به اینکه هزینه‌های دارو و درمان این بیماران بسیار زیاد است،بنیاد بیماران نادر می تواند از طریق وزارت بهداشت و دولت پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا ردیف بودجه‌ای در بیمه تعریف شود تا بتوانند از خدمات بیشتری از بیمه بهره مند شوند.


کبیر تحت پوشش بیمه قرار دادن تمام افراد از جمله بیماران نادر را جزو تکالیف سازمان بیمه سلامت ایرانیان دانست و اظهار کرد: تا مادامی که ردیف بودجه‌ای در بیمه تعریف نشود بیمه سلامت می‌تواند تنها خدمات پایه را برای این بیماران تحت پوشش قرار دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته