دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1393 - 13:48
هاشم زاده هریسی در گفت‌وگو با آنا:

آیت‌الله هاشمی شاهرودی برای آیت‌الله هاشمی احترام زیادی قائل است

یک عضو مجلس خبرگان گفت که می‌دانم آیت‌الله هاشمی شاهرودی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی احترام زیادی برای هم قائل هستند، ولی نمی‌دانم که هر دو با هم کاندیدا خواهند شد یا نه.
کد خبر : 6993

حجت الاسلام والمسلمین هاشم هاشم‌زاده هریسی درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره نامه تعدادی از اعضای مجلس خبرگان و دعوت به حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست مجلس خبرگان، اظهار کرد: من از این نامه اطلاعی ندارم و نمی‌دانم نوشته‌ شده است و یا نه، و یا اگر نوشته شده چه کسانی آن را نوشته‌اند.


وی افزود: با این وجود می‌دانم که آیت الله هاشمی شخصا علاقه‌ای برای کاندیدا شدن در انتخاب رئیس مجلس خبرگان ندارد، ولی اگر تقاضاها از ایشان زیاد شود و همچنین احساس تکلیف کنند، شاید برای ریاست مجلس خبرگان خود را به عنوان کاندیدا عرضه کنند.


این عضو مجلس خبرگان رهبری درباره میزان اقبال اعضای خبرگان به آیت الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: آقای هاشمی زمینه رای خوبی در مجلس خبرگان دارد و بسیاری از اعضا نسبت به ایشان نظر مساعد دارند.


وی همچنین درباره حضور آیت الله هاشمی شاهرودی برای کاندیداتوری ریاست مجلس خبرگان گفت: آیت الله هاشمی شاهرودی نیز زمینه رای خوبی در مجلس خبرگان دارد، اکنون ایشان نائب رئیس مجلس خبرگان هستند و اجلاس آینده را اداره می‌کنند، حتی مراسم انتخابات ریاست مجلس را برگزار خواهند کرد.


هاشم زاده خاطرنشان کرد: البته می‌دانم که آیت الله هاشمی شاهرودی و آیت الله هاشمی رفسنجانی احترام زیادی برای هم قائل هستند، ولی نمی‌دانم که هر دو با هم کاندیدا خواهند شد و یا با کاندیدا شدن یکی دیگری کنار می‌کشد؛ نمی‌توانم این امر را پیش بینی کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته