دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1394 - 16:05
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران:

شهرداری تهران جزئیات لایحه جدید عوارض طرح ترافیک را منتشر کند/ مکانی به نام فرج‌الله سلحشور نام‌گذاری شود

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هدف از تصویب لایحه جدید پرداخت عوارض طرح ترافیک امکان ادامه سفر درون‌شهری بوده نه فروش طرح، گفت: در این لایحه امکان انتخاب روز بر حسب ضرورت ورود به محدوده وجود دارد و سازمان‌ها نیز بهتر است بر اساس نیاز و روزهای دارای ضرورت نسبت به خرید طرح ترافیک اقدام کنند.
کد خبر : 69903

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اقبال شاکری در دویست و چهل و دومین جلسه شورا ضمن اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات هفتم اسفند اظهار کرد: در وهله اول از دوستان درخواست داریم با توجه به اتمام بودجه بندی سال 95 فایل بودجه‌ای که برای فرمانداری ارسال کردند در اختیار اعضای شورا نیز قرار گیرد.


وی در ادامه با اشاره به لایحه پرداخت عوارض طرح ترافیک افزود: با توجه به اینکه هدف ما در لایحه جدید امکان ادامه سفر درون شهری بوده نه فروش بیشتر طرح ترافیک لذا از شهرداری تهران درخواست داریم جزییات این لایحه را منتشر کنند تا مردم از آن آگاه شوند.


شاکری ادامه داد: در این لایحه امکان انتخاب روز بر حسب ضرورت ورود به محدوده وجود دارد و سازمان‌ها نیز بهتر است بر اساس نیاز و روزهای دارای ضرورت نسبت به خرید طرح ترافیک اقدام کنند.


رئیس کمیته عمران در خاتمه با اشاره به درگذشت فرج الله سلحشور اضافه کرد : به پاس خدمات این هنرمند شایسته است مکانی در شهر تهران به نام وی نامگذاری شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته