دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1394 - 13:31
روایت مدافع سابق استقلال از حادثه تیراندازی به سمتش

امیر‌حسین صادقی: تیر به بازویم خورد اما مشکل خاصی نیست/ تیر ضارب به جای پرنده، به من خورد!

مدافع صبای قم گفت: فردی که به سمتم شلیک کرد قصد داشت که با تفنگ ساچمه‌ای پرنده‌ای را شکار کند.
کد خبر : 69837

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، روز گذشته بازیکنان تیم صبای قم در حال مرور کارهای تاکتیکی بودند که فردی از بیرون ورزشگاه محل تمرین با تفنگ ساچمه‌ای، امیرحسین صادقی را هدف قرار داد. این اتفاق باعث کبودی بازوی کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال شد. این ماجرا باعث شد تا ماموران ورزشگاه به دنبال فردی باشند که چنین کاری را انجام داده بود اما وقتی مأموران ورزشگاه به ماجرا ورود کردند، بار دیگر تیری به سمت صادقی شلیک شد که این بار از کنار پای او عبور کرد.


امیرحسین صادقی به خبرنگار آنا گقت: «تیراندازی صورت گرفت اما آنقدر اتفاق مهمی نبود که بخواهیم آن را بزرگ کنیم. در حال تمرین بودیم که صدای گلوله را شنیدم و سپس در بازویم احساس درد شدیدی کردم وقتی به خودم آمدم متوجه شدم که تیز به بازویم خورده‌ است. فردی که مشخص نشد چه کسی بوده است قصد داشته پرنده‌ای را بزند که به صورت اتفاقی به من خورد. لحظاتی بعد هم دوباره تیری شلیک شد که به من نخورد و از کنارم رد شد.»


وی ادامه داد: «مشکل خاصی ندارم و قرار نیست این ماجرا را بزرگ کنم چرا که به دنبال دردسر نیستم. می‌دانم که دشمنی ندارم و این اتفاق کاملا معمولی بوده است. فرد تیرانداز را به خدا واگذار می‌کنم که پرندگان را از بین می‌برد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته