دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1394 - 12:13
گزارش تمرین استقلال

استقلالی‌ها در کنار بوکسورها وزنه زدند/ غیبت شبهه‌انگیز صالح در تمرین صبح آبی‌ها

تمرین صبح تیم فوتبال استقلال امروز در غیاب مجید صالح و حضور مهدی رحمتی برگزار شد.
کد خبر : 69800

به گزارش گروه ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.


مجید صالح مربی آبی‌پوشان که شایعه اختلافش با پرویز مظلومی مطرح شده و روز گذشته هم به شکلی عجیب تمرین استقلال را ترک کرد در تمرین صبح حضور نداشت تا شایعه قهر وی قوت بگیرد. در تمرین امروز سیدمهدی رحمتی که روز گذشته تمرین استقلال را زودتر ترک کرده بود امروز در کنار سایر نفرات به وزنه زدن پرداخت.


در ابتدای تمرین بازیکنان در محوطه چمن مجموعه ورزشی انقلاب به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس حدود یک ساعت کار بدنی انجام داد. اعضای تیم ملی بوکس در سالن وزنه مجموعه انقلاب حضور داشته و به همین علت استقلالی‌ها در کنار آنها به کار بدنسازی پرداختند.


جابر انصاری که روز گذشته در تمرین دچار آسیب‌دیدگی شده بود در تمرین امروز حضور نداشت. این بازیکن در کلینیک استقلال به سر می‌برد. روزبه چشمی، رمضانی و فرشید اسماعیلی دیگر نفرات غایب تمرین امروز بودند.


نصرالله عبداللهی در اواسط تمرین امروز آبی‌پوشان به سالن وزنه رفت و برای دقایقی با پرویز مظلومی گفت‌وگو کرد.تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی در قالب کارهای تاکتیکی انجام می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته