دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت‌ ام ابیها(س) در واحد جیرفت

به مناسبت شهادت بزرگ بانوی اسلام‌ ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم سوگواری با حضور کارکنان، دانشجویان و استادان در محل نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد.
کد خبر : 6979

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امام جمعه شهرستان عنبرآباد با تسلیت ایام فاطمیه و با بیان اینکه سیره و سلوک آن حضرت برای همه زنان و مردان ما اسوه و الگوی همیشگی است، گفت: جامعه امروزی برای نجات خود از گرداب‌های مهلکی که فرهنگ لیبرالی غربی ایجاد کرده است باید به اسوه حقیقی و ماندگار زنان عالم حضرت فاطمه (سلام الله علی‌ها) اقتدا کند.


حجت الاسلام مصطفی دشت آبادی افزود: با توجه به جایگاه ویژه حضرت زهرا (س) در معارف دینی ما، تعظیم شعائر و سیره فاطمی به عنوان یکی از بسترهای ترویج فرهنگ ناب دینی به شما می‌رود که دانشجویان ما باید الگو گیرنده واقعی از امامان معصوم در روند زندگی خود باشند.


وی در قسمتی از بیانات خود در مورد دعای حضرت فاطمه زهرا (س) در مورد شیعیان علی (ع) اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) همیشه در دعای خود از خداوند متعال می‌خواستندکه خدا شیعیان علی (ع) را بیامرزد.


حجت الاسلام دشت آبادی به حاضران در این مراسم گفت: معرفت خود را نسبت به بزرگ بانوی گرامی اسلام حضرت زهرای مرضیه (س) هر چه بیشتر کنید و انشاءالله مورد عنایت بیکران آن شهیده قرار بگیرید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب