دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1394 - 08:40
مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال

نبرد سرنوشت‌ساز شاگردان مصطفی هاشمی در پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال/ پتروشیمی و شمیدر در یک قدمی صعود به فینال

پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال امروز (‌دوشنبه) در حال برگزار می شود که در حساس‌ترین این بازی‌ها تیم دانشگاه‌ آزاد مقابل شهرداری اراک به میدان می‌رود.
کد خبر : 69772

به گزارش‌خبرنگار ورزشی آنا، مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال امروز (‌دوشنبه) در حالی انجام می‌شود که هشت تیم راه یافته در این مرحله با یکدیگر رقابت می‌کنند.


حساس‌ترین مسابقه این مرحله جدال تیم دانشگاه‌ آزاد مقابل شهرداری اراک است.‌ شاگردان مصطفی هاشمی در مرحله مقدماتی در رده پنجم قرار گرفتند و در هر سه مسابقه مرحله مقدماتی مقابل شهرداری شکست خوردند و همین مسئله کار دانشگاه آزاد را در این بازی دشوار کرده‌ است. تیم دانشگاه آزاد برای صعود به نیمه‌نهایی باید در هر چهار مسابقه پلی‌آف، شهرداری اراک را شکست دهد. شاگردان مصطفی هاشمی در دوره قبل نایب قهرمان مسابقات لیگ برتر شدند و حالا با اضافه شدن دو بازیکن خارجی و حضور صمد نیکخواه بهرامی در این مرحله امید دارد تا ناکامی های بازی‌های گذشته را جبران کند.


از دیگر‌ مسابقات این هفته رویارویی تیم پتروشیمی بندرامام مقابل شهرداری تبریز است. به طور حتم تیم پتروشیمی بندر امام قهرمان غرب آسیا و صدرنشین مرحله مقدماتی لیگ برتر مقابل شهرداری تبریز کار راحتی خواهد داشت. این تیم در سه مسابقه مقدماتی به راحتی حریف تبریزی خود را شکست داده است و حالا برای رسیدن به نیمه نهایی نیاز به یک پیروزی دیگر دارد.


شمیدر تهران هم از دیگر تیم‌هایی است که در مرحله مقدماتی عملکرد خوبی داشت و هم اکنون در رده دوم جدول قرار دارد. این تیم امروز مقابل ثامن مشهد به میدان می‌رود و با توجه به اینکه هر سه مسابقه را در مرحله مقدماتی مقابل ثامن به پیروزی رسیده‌اند امروز هم به دنبال این هستند که چهارمین پیروزی را مقابل ثامن مشهد به دست بیاورند و خود را برای صعود به مرحله بعد آماده کنند.


آخرین بازی این هفته هم رویارویی شهرداری گرگان مقابل نفت آبادان خواهد بود. نفت آبادان در مرحله مقدماتی دو پیروزی و شهرداری گرگان یک پیروزی به دست آورده اند و حالا نفتی‌ها برای اینکه به مرحله بعد صعود کنند به دو پیروزی دیگر نیاز دارند.


برنامه مسابقات مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال و نتایج سه مسابقه رو در روی تیم ها در مرحله مقدماتی به شرح زیر است:


*شهرداری گرگان - پالایش نفت آبادان، ساعت 16 سالن امام خمینی گرگان


شهرداری گرگان 82 - پالایش نفت آبادان 80


پالایش نفت آبادان 94 - شهرداری گرگان 73


پالایش نفت آبادان 83 - شهرداری گرگان 68


*شهرداری تبریز - پتروشیمی بندر امام، ساعت 16 سالن شهید اقدمی تبریز


پتروشیمی بندر امام 77 - شهرداری تبریز 43


شهرداری تبریز 64 - پتروشیی بندر امام 87


پتروشیمی بندر امام 86 - شهرداری تبریز 59


*دانشگاه آزاد اسلامی تهران - شهرداری اراک، ساعت 15:15، سالن حکیمیه تهران


دانشگاه آزاد 69 - شهرداری اراک 73


شهرداری اراک 89 - دانشگاه آزاد 86


شهرداری اراک 83 - دانشگاه آزاد 68


*ثامن مشهد - شییمیدر تهران، ساعت 16، سالن خانه بسکتبال مشهد


شیمیدر تهران 83 - ثامن مشهد 70


ثامن مشهد 73 - شیمیدر تهران 77


شیمیدر تهران 81 - ثامن مشهد 73


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته