دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1394 - 10:46
هیات رئیسه دانشگاه مصوب کرد

تجلیل دانشگاه آزاد اسلامی از استادان باسابقه/ همکاری دانشگاه با پژوهشکده تاریخ اسلام

هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی از تیم‌های ورزشی موفق دانشگاه آزاد اسلامی و تجلیل این دانشگاه از استادان باسابقه را تصویب کرد.
کد خبر : 69767

به گزارش آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در جلسه هیات رئیسه مقرر شد از تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی درخشیده‌اند، با حضور هیات رئیسه دانشگاه قدردانی شود.


هیات رئیسه همچنین از دست‌اندرکاران برگزاری اجلاس شورای مرکزی و کمیسیون‌های دانشگاه تشکر و تصویب کرد مصوبات کلی اجلاس در قالب کتابچه همراه با دستورالعمل‌ها، آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌ها تدوین و ابلاغ شود و لازم‌الاجرا باشد.


گزارش کمیسیون تخصصی شماره 1 هیات رئیسه از دکتر حسین‌زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، ارائه و تصمیمات لازم گرفته شد. گزارش کمیسیون تخصصی شماره 2 هیات رئیسه از سوی دکتر سیدطه هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، ارائه شد و درباره پیشنهادهای مربوط به طرح نکوداشت مفاخر فرهنگی، تصمیمات لازم اتخاذ شد؛ از جمله پیشنهاد تشکیل دبیرخانه دائمی نکوداشت مفاخر و مشاهیر علمی-فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسید و مقرر شد سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی مجاز به ایجاد تشکیلات جدید برای این موضوع نباشند.


همچنین به پیشنهاد معاون دانشجویی و فرهنگی مصوب شد همزمان با روز معلم، با برگزاری یک مراسم بزرگداشت، از استادان باسابقه دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شود.


در این جلسه ارائه پیشنهاد نامگذاری روز مفاخر و مشاهیر علمی و فرهنگی، به شورای فرهنگ عمومی کشور برای درج در تقویم رسمی ایران تصویب شد. همچنین مصوب شد موضوع مفاخر و مشاهیر و آرشیو صوتی و تصویری و نیز آثار بر جای مانده از بزرگان، در موزه دانشگاه، تعبیه شود.


دکتر سیدطه هاشمی در این جلسه موضوع چگونگی همکاری با پژوهشکده تاریخ اسلام را مطرح کرد و مقرر شد پژوهشکده مطالعات میان‌فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با پژوهشکده تاریخ اسلام تفاهم‌نامه‌ای منعقد و در آن زمینه همکاری مشترک در اجرای طرح‌های پژوهشی را فراهم کند و دانشگاه آزاد اسلامی در روند انتشار اطلس جغرافیای تاریخی جهان اسلام از طریق نگارش مقالات از سوی اعضای هیأت علمی دانشگاه، با پژوهشکده تاریخ اسلام مشارکت کند.


مقررشد واحدهای دانشگاهی مرکز استان و واحدهایی که رشته تحصیلی تاریخ و رشته‌های مرتبط در مقاطع تحصیلات تکمیلی را دارند برای تهیه آثار مکتوب پژوهشکده تاریخ اسلام اقدام کنند.


گزارش روند سیستم یکپارچه پایان‌نامه‌ها و کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی (سیکاپ) و شبکه یکپارچه مکاتبات اداری دانشگاه (شیماد) از سوی دکتر صحافی، مدیرکل دفتر فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه و مقرر شد آخرین وضعیت ثبت پایان‌نامه‌ها مجددا گزارش شود و برنامه توسعه شیماد و سیکاپ به صورت مستمر مدنظر قرار گیرد. همچنین موضوعات مربوط به معاونت اداری و مالی دانشگاه نیز در این جلسه مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته