دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1394 - 10:21
عضو هیات مدیره شهرک صنعتی عباس‌آباد عنوان کرد

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با صنعت فراتر از دانشگاه‌های معتبر تهران

معاون اداره کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت پژوهش و فناوری واحد گرمسار از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با بزرگترین شهرک صنعتی ایران خبر دادند.
کد خبر : 69750

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بازدید و نشست تخصصی معاون اداره کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت پژوهش و فناوری واحد گرمسار با اعضای هیات مدیره بزرگ‌ترین شهرک صنعتی ایران (عباس‌آباد) برگزار شد.


در این بازدید و نشست تخصصی که به منظور بررسی اولویت‌های پژوهشی و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت برای واحدهای صنعتی برگزار شد، دکتر عبدالله محمدی معاون اداره کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدرضا محمدی ملایری معاون پژوهش و فناوری واحد گرمسار، دکتر مهدی جورابلو مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه واحد گرمسار و تنی چند از استادان واحد گرمسار نیز حضور داشتند و مسئولان شهرک صنعتی عباس‌آباد به بیان دیدگاه‌های خود درباره نیاز‌ها و اولویت‌های پژوهشی این شهرک پرداختند.


مرتضی اسلام‌زاده، عضو هیات مدیره شهرک صنعتی عباس‌آباد، هم در نشست مشترک تخصصی ارتباط صنعت و دانشگاه به نمایندگی از مدیران صنایع، از همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با شهرک صنعتی عباس آباد قدردانی کرد و عملکرد واحد گرمسار را فرا‌تر از سایر دانشگاه‌های معتبر تهران برشمرد.


معاون اداره کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تشکر از تلاش­‌های موثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در عرصه ارتباط با صنعت و مسئولان شهرک صنعتی عباس آباد، آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی را برای همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی با آن شهرک اعلام کرد.


در ادامه شرکت‌کنندگان در نشست مشترک تخصصی ارتباط صنعت و دانشگاه از بخش‌های مختلف شهرک صنعتی عباس آباد از جمله چند واحد صنعتی نمونه بازدید کردند.


در ادامه مقرر شد، پس از عقد تفاهم‌نامه در قالب یک برنامه زمان‌بندی شده، همکاری‌های دوجانبه درباره برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام پروژه‌های تحقیقاتی استراتژیک مورد نیاز و تقاضای آن شهرک، اقدامات اجرایی انجام شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته