دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1394 - 13:23
در گفت‌وگو با آنا؛

افشاردوست: 4 مربی تیم ملی «ب» والیبال مشکلی با هم ندارند/ در اینچئون مدیر فنی هم بودم اما این موضوع جایی اعلام نشد

دبیر فدراسیون والیبال گفت: نمی دانیم چرا برخی از دوستان بر روی انتخاب مربی تیم ملی «ب» حساسیت ایجاد می کنند در صورتی که چهار مربی تیم «ب» بدون هیچ مشکلی در کنار یکدیگر قرار گرفتند و در حال خدمت به تیم ملی هستند.
کد خبر : 69627

محمود افشاردوست درباره انتخاب مربی تیم ملی «ب» به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «در حال حاضر صعود به المپیک ریو جدی ترین مسئله والیبال ایران است و در این راه هم همه مربیان تلاش می کنند تا این طلسم صعود به المپیک شکسته شود. اعتقاد ما این است که اگر تمام مربیان کمک کنند تیم ملی بهتر می‌تواند آماده شود. در حال حاضر ترکاشوند، شهنازی، جزیده و قیاسی چهار مربی هستند که در تیم ملی «ب» مشغول به فعالیت هستند و همه هدفشان هم کمک به تیم ملی و صعود به المپیک است.»


وی با گلایه از اینکه حساسیت زیادی بر روی بحث انتخاب مربی از سوی برخی از افراد مطرح شده است، عنوان کرد: «امسال سال منتهی به المپیک است و همه مربیان، کادر فنی و فدراسیون والیبال تنها یک هدف دارند و آن هم صعود به المپیک است اما نمی دانیم چرا برخی از دوستان بر روی انتخاب مربی تیم ملی «ب» حساسیت ایجاد می کنند. در صورتی که این چهار مربی بدون هیچ مشکلی در کنار یکدیگر قرار گرفتند و در حال خدمت به تیم ملی هستند اما برخی از افراد به دنبال این هستند که پوزیشن و موقعیت آنها را تعریف کنند. ما در آستانه انتخابی المپیک ریو هستیم و همه فکر و ذهنمان را باید بر روی این موضوع بگذاریم که تیم ملی با عملکرد خوب راهی المپیک شود در این میان هم مربیان بحثی ندارند و به دنبال کمک هستند اما برخی از افراد به دنبال حاشیه درست کردن هستند.»


دبیر فدراسیون والیبال همچنین در مورد سمتش به عنوان مدیر فنی تیم ملی اظهار کرد: «‌من اولین بار نیست که این سمت را بر عهده دارم و زمانی که تیم در مسابقات اینچئون حضور داشت به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی بودم اما این موضوع جایی اعلام نشده و هم اکنون برای مسابقات پیش رو باز هم این سمت را برعهده دارم تا بتوانیم بحث هماهنگی را راحت تر انجام دهیم و همچنین از قبل برنامه اردوی ملی پوشان را تنظیم کنیم.»


افشاردوست در پایان به لغو اردوی تدارکاتی با تیم کره جنوبی اشاره کرد و گفت:« قرار بود تیم ملی والیبال ایران قبل از بازی‌های انتخابی المپیک در ژاپن عازم کره‌جنوبی شود و چند بازی تدارکاتی هم با تیم ملی این کشور انجام دهد، اما چون کره‌ای‌ها در آن مقطع نمی‌توانند تیم اصلی خود را آماده کنند با موافقت لوزانو این اردو لغو شد. هم اکنون در حال رایزنی هستیم تا چند اردوی تدارکاتی با کشور فرانسه و چین داشتیم باشیم. اگر شرایط چینی‌ها فراهم باشد تیم ملی به آنجا خواهد رفت و در غیر اینصورت بازیکنان 10 روز زودتر به ژاپن می‌روند تا با تیم‌هایی که برای مسابقات انتخابی المپیک به این کشور می آیند چند دیدار تدارکاتی برگزار کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب