دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1394 - 10:52
در گفت‌وگو با آنا؛

شهرام محمودی: تیم‌های دیگر عملکرد ما را زیر سوال می‌برند/ شانس بردمان مقابل ثامن بسیار بالاست

پشت‌ خط زن بانک سرمایه گفت: با توجه به اینکه باشگاه بانک سرمایه اولین سالی است که در رقابت های لیگ برتر حضور دارد دیگر تیم ها با صحبت هایی مبنی بر اینکه داوران از این تیم حمایت می کنند قصد دارند عملکرد ما را زیر سوال ببرند.
کد خبر : 69588

شهرام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دیدار فردا برابر تیم ثامن‌الحجج گفت: «‌بازی مقابل ثامن شرایط خاص خودش را دارد چرا که این بازی در مشهد برگزار می شود و با توجه به میزبانی حریف، کار برای تیم ما کمی سخت خواهد بود اما با توجه به اینکه دیدار دور رفت را پیروز شدیم در بازی فردا شانس بسیار بالایی برای برد و صعود به مرحله فینال داریم.»


وی همچنین در مورد حواشی که در بازی رفت مقابل این تیم اتفاق افتاد، اظهار کرد: «‌متاسفانه مسئولان و بازیکنان تیم ثامن در بازی دور رفت با صحبت‌های بیهوده در مورد داوری حواشی ایجاد کرد که هیچ کدام از آنها صحت ندارد. این صحبت ها تنها توجیه برای باخت است. من نمی‌دانم چرا حساسیت ها بر روی تیم ما بیشتر از تیم های دیگر است در صورتیکه تیم پیکان بیشتر از ما ملی پوش دارد.»


پشت‌ خط زن بانک سرمایه در ادامه خاطرنشان کرد: «‌به طور حتم تیمی که بازیکن خوب دارد حساسیت بر روی آن هم بیشتر است اما باتوجه به اینکه باشگاه بانک سرمایه اولین سالی است که در رقابت های لیگ برتر حضور دارد و تا به حال هم نتایج بسیار خوبی به دست آورده است دیگر تیم ها با صحبت‌هایی مبنی بر اینکه داوران از این تیم حمایت می‌کنند قصد دارند عملکرد ما را زیر سوال ببرند.»


محمودی عنوان کرد: «‌والیبال ورزش لحظه‌هاست و این طبیعی است که یک تیم در یک لحظه چند امتیاز را از دست بدهد. زمانی که تیم ثامن چند امتیاز از ما عقب افتاد داور بازی برای آنها چه کاری می توانست انجام دهد. به نظرم این صحبت ها مغلطه است و تنها اعتبار والیبال را خدشه دار می‌کند.»


وی همچنین در مورد بازی سوم این دیدارها عنوان کرد: «‌در مرحله نیمه نهایی اگر هر کدام از تیم ها بازنده شوند کار به بازی سوم کشیده می‌شود و به طور حتم شرایط هم سخت تر خواهد شد بنابراین همه ما تلاش می کنیم که کار به آنجا کشیده نشود و در همین بازی برنده میدان باشیم که خوشبختانه شانس بالایی برای برد هم داریم.»


محمودی در پایان به وضعیت اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت:‌ «طبق برنامه‌ریزی‌هایی که فدراسیون داشته و آنها هم به ما اعلام کردند قرار است از 7 فروردین ماه سال آینده اردوهای تیم ملی شروع شود. تیم ملی شانس بالایی برای صعود به المپیک دارد و همه ما تنها یک هدف داریم و آن هم رسیدن به المپیک ریو است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته