دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1394 - 10:12
رئیس ستاد زنان سرپرست خانوار مرکز توسعه شهرداری تهران خبر داد:

آغاز به کار هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از یازدهم اسفند/ فعالیت 2569 زن سرپرست خانوار در نمایشگاه

رئیس ستاد زنان سرپرست خانوار مرکز توسعه شهرداری تهران از آغاز به کار هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از 11تا 23 اسفند ماه خبرداد و گفت: در این نمایشگاه 86 برند برتر تولیدکننده با حضور 2 هزار و 569 زن سرپرست خانوار فعالیت می‌کنند.
کد خبر : 69551

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، فهیمه فیروزفر، رئیس ستاد زنان سرپرست خانوار مرکز توسعه شهرداری تهران در نشست خبری صبح امروز خود از آغاز به کار هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ 11 اسفند آغاز و تا 23 همین ماه ادامه دارد و شهروندان پایتخت می‌توانند از محصولات این نمایشگاه استفاده کنند.


وی با بیان اینکه 10 برند برتر به مجموعه برندهای این نمایشگاه اضافه شده است، عنوان کرد: 86 برند در هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی به همراه محصولات مراکز مهارت‌آموزی کوثر به شهروندان پایتخت خدمات ارائه می‌دهند.


رئیس ستاد زنان سرپرست خانوار مرکز توسعه شهرداری تهران با اشاره به محصولات ارائه شده در این نمایشگاه توضیح داد: در نمایشگاه زنان و تولید ملی انواع پوشاک آقایان، بانوان و کودکان ارائه می‌شود اما اکثر پوشاک ارائه شده در حوزه بانوان است. البته در این نمایشگاه ملزومات سال نو از جمله آجیل، شیرینی و هدیه‌های کوچک همانند زیورآلات نیز ارائه می‌شود.


فیروزفر با بیان اینکه تلاش شده تا محیط نمایشگاه برای خانواده‌ها و بانوان امن باشد تا بتوانند با خیال راحت خرید کنند، اضافه کرد: ما هر ساله نمایشگاه را رصد می‌کنیم و اگر برندی به عنوان برند برتر وارد نمایشگاه شود اما مردم از اجناس ارائه شده راضی نباشند سال آینده این برند از لیست نمایشگاه حذف می‌شود. نمایشگاه‌ها بعضاً اجناس بی‌کیفیت خود را برای فروش در اختیار مردم قرار می‌دهند اما نمایشگاه تولید ملی زنان جنس‌های لوکس و به روز را ارائه می‌کند.


رئیس ستاد زنان سرپرست خانوار مرکز توسعه شهرداری تهران با بیان اینکه تشکیل غرفه‌ها در این نمایشگاه برعهده تولیدکننده‌ها است، توضیح داد: وقتی تولیدکننده خود تمام امور را برعهده می‌گیرد و واسطه حذف می‌شود بالطبع قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند و برای تولیدکنندگان این نمایشگاه قیمت جایگاه ویژه‌ای ندارد بلکه شناخته شدن برند ایرانی دارای اهمیت است.


وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 86 تولیدکننده در غرفه‌های اصلی سالن فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: برخی از زنان سرپرست خانوار هستند که در منزل به تولید پوشاک می‌پردازند ما سعی کرده‌ایم امسال آنها را نیز تحت پوشش قرار دهیم و در فضای خارجی نمیشگاه غرفه‌های کوچکی را در اختیار این زنان سرپرست خانوار بگذاریم.


فیروزفر با بیان اینکه دو هزارو 569 زن سرپرست خانوار در این 86 برند تولیدکننده فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم برای اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار را به این برندها متصل کنیم و همچنین توانسته‌ایم در فضای مجازی نیز برای آنها زمینه فعالیت را به وجود آوریم.


وی با اشاره به ساعت کاری این نمایشگاه عنوان کرد: هشتمین نمایشگاه پوشاک و تولید ملی زنان از ساعت 10 صبح آغاز و تا ساعت 21 شب ادامه دارد همچنین نمایشگاه 5 شنبه و جمعه نیز فعال است و چون زمان طولانی را برای فعالیت این نمایشگاه در نظر گرفته‌ایم بالطبع امکان تمدید به روزهای کاری وجود ندارد.


رئیس ستاد زنان سرپرست خانوار مرکز توسعه شهرداری تهران از طراحی یک وب‌سایت برای زنان سرپرست خانوار خبرداد و گفت:برخی‌ها خواستار خرید این اجناس در طول سال هستند به همین منظور ما وب‌سایتی را طراحی کرده و آن را به مراکز مهارت‌آموزی کوثر متصل کرده‌ایم و شهروندان می‌توانند اجناس با برندهای مختلف را در این وب‌سایت مشاهده کنند برخی از این تولیدکننده‌ها دارای سامانه خرید آنلاین هستند و ما تلاش می‌کنیم تا تمام مراکز مهارت‌آموزی کوثر را به مراکز خرید آنلاین مجهز کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته