دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1394 - 09:23

سرقت خودرو برای فروش لوازم داخل آن

اعضای باندی پس از سرقت خودروها، آنها را به محل خلوتی انتقال داده و لوازم داخل آن را به سرقت می‌بردند. آنها پس از سرقت، خودرو را در جاده‌های اطراف رها می‌کردند.
کد خبر : 69498

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، چندی پیش مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت خودرواش خبر داد. به‌دنبال این خبر، رسیدگی‌‌ها برای دستگیری عاملان این سرقت آغاز شد و در ادامه تحقیقات کارآگاهان موفق شدند خودروی مرد میانسال را رها شده در اطراف شهر درحالی کشف کنند که زاپاس و قطعات داخل آن به سرقت رفته بود.


در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان با سرقت‌های مشابه مواجه شدند، در تمامی سرقت‌ها، متهمان پس از سرقت خودرو، آن را به خارج از شهر انتقال داده و بعد از سرقت لوازم داخل آن، در حاشیه شهر رها می کردند. درحالی که کارآگاهان در جست و جوی عاملان این سرقت‌ها بودند، مشخص شد سردسته این باند مرد سابقه‌داری است که با تشکیل گروهی اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو کرده اند.


سرهنگ حاتمی؛ رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در رابطه با این خبر گفت: با مشخص شدن هویت متهمان، کارآگاهان وارد عمل شده و سه متهم این پرونده بازداشت شدند. متهمان در تحقیقات اعتراف کردند که بعد از سرقت خودروها آنها را به خارج از شهر انتقال داده و بعد از سرقت لوازم داخل آن، خودروها را در حاشیه بزرگراه رها می‌کردند. متهمان تا کنون به 10 سرقت اعتراف کردند و بررسی‌ها در این رابطه ادامه دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت
ارسال نظر
قالیشویی ادیب