دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌گو با آنا

نسرین نصرتی: نقشم در «قرعه» را با «پایتخت» مقایسه نمی‌کنم/ بازی در سریال‌های نوروزی لذت‌بخش است

نسرین نصرتی بازیگر سریال «قرعه» اظهار کرد: «کار خوب قطعا مخاطب خود را پیدا می‌کند، اگر گروهی که مشغول ساخت سریال هستند از کارگردان، نویسنده و بازیگران با مردم صادق باشند، مطمئن باشید که مخاطبان خود را خواهند داشت و مردم از دیدن آن مجموعه لذت خواهند برد.»
کد خبر : 69471

نسرین نصرتی بازیگر مجموعه تلویزیونی «قرعه» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد که از سریال‌های نوروز امسال است، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا در مورد چگونگی ورودش به این مجموعه گفت: «در سال‌های قبل در چند مجموعه با برزو نیک‌نژاد همکاری داشتم و گروه سریال «قرعه» گروهی بود که از قبل نسبت به آنها شناخت داشتم و با هم همکاری داشتیم.»


وی که مردم بیشتر او را با نقش فهیمه، خواهر نقی در سریال پایتخت می‌شناسند، ادامه داد: «در مجموعه‌های قبلی که نیک‌نژاد به عنوان کارگردان حضور داشت، من به دلیل اینکه در سریال‌های دیگری مشغول به کار بودم، نتوانسته بودم همکاری کنم. مجموعه «قرعه» اولین کاری است که با برزو نیک‌نژاد به عنوان کارگردان کار می‌کنم و از این بابت خوشحالم که توانستم در این سریال ایفای نقش کنم. برزو نیک‌نژاد یک کارگردان با حوصله کار بلد و دقیق و مهربان است.»


نصرتی افزود: «حدودا از اوایل بهمن ماه کار فیلمبرداری شروع شد و تاکنون 2 قسمت را کامل ضبط کرده‌ایم. «قرعه» یک کار رئال و واقعی است که از قصه خوبی برخوردار است. داستان چند خانواده متوسط جامعه است که من نقش همسر و مادر خانواده را بازی می‌کنم. این خانواده 5 فرزند دارد که با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند. نقش من پیچیدگی خاصی ندارد و من این نقش را دوست دارم.»


وی در مورد شبکه پخش این مجموعه که هنوز مشخص نشده و اینکه چقدر شبکه پخش‌کننده در جذب مخاطب تاثیر دارد، گفت: «کار خوب از هر شبکه‌ای که پخش شود می‌تواند ارتباط خود را با مخاطبانش برقرار کند و تماشاگر داشته باشد. به عنوان مثال اگر مجموعه «پایتخت» در ساعت 2 بامداد هم پخش می‌شد، باز هم مخاطب خود را داشت و من می‌دیدم که شبکه‌های دیگر حتی بعد از مدتی دوباره این سریال را پخش می‌کنند و با اینکه مردم یک بار این مجموعه را دیده بودند، باز هم مشتاقانه آن را دنبال می‌کردند.»


وی افزود: «کار خوب قطعا مخاطب خود را پیدا می‌کند، اگر گروهی که مشغول ساخت سریال هستند از کارگردان، نویسنده و بازیگران با مردم صادق باشند، مطمئن باشید که مخاطبان خود را خواهند داشت و مردم از دیدن آن مجموعه لذت خواهند برد.»


وی تصریح کرد: «همه شبکه‌های تلویزیون برادر یکدیگرند و من اطمینان دارم این مجموعه در هر شبکه‌ای که پخش شود، می‌تواند در جذب مخاطب موفق باشد. امیدوارم که همه مجموعه‌هایی که برای مخاطبان در ایام نوروز تدارک دیده شده، موفق باشند و هیچ آرزویی بالاتر از این نیست.»


بازیگر نقش «فهیمه» در مجموعه پرطرفدار «پایتخت» بیان کرد: «تمام سختی‌ها و فعالیت‌هایی که در حین تولید یک سریال صورت می‌گیرد، برای این است که مردم بتوانند چند ساعتی از دیدن تلویزیون لذت ببرند و سریال‌هایی از این دست که تا حدی کمدی هستند بتوانند لبخند را بر لبان مردم ایران در ایام نوروز بنشانند.»


وی افزود: «من سومین سال است که در ایام نوروز مشغول کار هستم و واقعا برایم لذت‌بخش است که می‌توانم در این ایام شاد در خدمت مردم کشورم باشم، خصوصا ایام نوروز که رنگ و لعاب عیدانه دارد و از این نظر برای من بسیار خوشایند است.»


نصرتی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید در این مجموعه هم مثل فهیمه سریال «پایتخت» بتوانید ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کنید، گفت: «در سریال «پایتخت» ما همه یک خانواده به نام «معمولی» بودیم که مردم تمام افراد آن خانواده را دنبال می‌کردند. اما در سریال «قرعه» تعداد زیادی کاراکتر و شخصیت وجود دارد و چند خانواده هستند.»


وی ادامه داد: «جذابیت این مجموعه این است که شما چند خانواده را در قاب تصویر می‌بینید و از نظر من همین مشخصه در سریال «قرعه» جذابیت دارد.»


وی در پایان با بیان اینکه امیدوارم بتوانم همانند نقش فهیمه در «پایتخت» ارتباط خوبی با مخاطبان داشته باشم، گفت: «این موضوع برای من در اولویت دوم است. برای من مهم سریالی است که بتواند با مردم ارتباط برقرار کند و از نظر من این مقایسه، مقایسه خوبی نیست. زیرا این دو مجموعه شرایط کاملا متفاوتی دارند.»


گفت‌وگو از: احمدرضا معراجی


انتهای پیام/

برچسب ها: سریال نوروزی
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
نریمان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵
۱
نسرین زیادی به شهرت رسیدی تو پایتخت حالا اونو بد می کنی زیادی به تو رو دادن حالت اضافه شم می خوای
هلدینگ شایسته