دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پا‌به‌پای انتخابات با مسئولان نظام اقتصادی کشور

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت 8 صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد و مسئولان اقتصادی نیز پا به پای مردم با حضور در شعب اخذ رای در انتخابات شرکت کردند.
کد خبر : 69426

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا،‌ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.


وی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه شرکت مردم در انتخابات به معنای تایید نظام از سوی مردم است، اظهار کرد: شرکت مردم در انتخابات حفظ انسجام ملی را به دنبال دارد.


عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان شرکت کرد.


وی با اشاره بر حضور پور شور مردم در انتخابات سال 92 گفت: در انتخابات 92 مردم با حضور خود تغییر در سیاست‌های کلی و بازگشت ایران به صحنه‌های جهانی را رقم زدند.


آخوندی اظهار کرد: مردم می‌تواند با انتخاب خود نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشند همان‌طور که در انتخابات سال 92 شاهد آن بودیم.


وی با تاکید بر اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رأی نقش تعیین‌کننده‌ای در تعیین سرنوشت خود دارد، تصریح کرد: مردم آزموده‌اند که با حضور خود در انتخابات می‌توانند بر مشکلات غلبه کنند. از طرفی با پررنگ‌تر شدن هر چه بیش‌تر مردم پای صندق‌های رأی به سوی آینده‌ای روشن‌تر حرکت می‌کنیم.


به گزارش آنا،‌ انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت روز جمعه در یک‌هزار و 63 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی و بیش از 52 هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد. 54 میلیون و 915 هزار و 24 نفر واجد شرایط حضور در انتخابات هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته