دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1394 - 13:07

تحقیقات برای رازگشایی معمای یک جنایت

راز ناپدید شدن مرد جوان که بعد از خداحافظی از همسرش قرار بود، دو ساعت بعد برگردد، برملا شد. جسد او حدود 15 ساعت پس از ناپدید شدنش در خروجی جاده جاجرود کشف شد.
کد خبر : 69425

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، ساعت 14.30 روز گذشته بازپرس ویژه قتل پایتخت در جریان کشف جسد مردی در خروجی جاده جاجرود به اتوبان بابایی قرار گرفتند. به دنبال این خبر، تیم بررسی صحنه جرم به همراه بازپرس محسن مدیرروستا راهی محل شدند. با حضور در محل با جسد مردی 39 ساله درحالی مواجه شدند که از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.


در بررسی‌های کارشناسان پزشکی قانونی مشخص شد قتل حدود 15 ساعت قبل رخ داده و جنایت با اسلحه کلت صورت گرفته است. در تحقیقات میدانی و در بازرسی جیب‌های جسد، هویت او به‌دست آمد. جسد متعلق به محمود بود که ناپدید شدن او توسط همسرش به کلانتری اعلام شده بود.


بدین ترتیب تحقیقات از همسر محمود آغاز شد و او در این باره گفت: ساعت نه شب گذشته محمود مرا به خانه یکی از اقوام برد و برای کاری از خانه خارج شد. او گفت دو ساعت دیگر به دنبالم می‌آید، اما بعد از دو ساعت بازنگشت، با تلفن همراهش تماس گرفتم پاسخ نداد. نگران شدم و ساعتی بعد به کلانتری رفته و مفقود شدنش را گزارش کردم.


به‌دنبال صحبت‌های زن جوان، شماره پلاک خودروی مقتول به کلیه واحدهای گشت اعلام شد و در نهایت خودروی او در لاین مخالف بزرگراه کشف شد. با بررسی محل مشخص شد محل کشف جسد و تپه های اطراف آن پاتوق مواد فروشان و معتادان است. همچنین با استعلام از پلیس مشخص شد در چند روز گذشته هیچ طرح جمع آوری ماموران در آن محل اجرا نشده است.


تحقیقات برای رازگشایی این جنایت به دستور بازپرس محسن مدیر روستا ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته