دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1393 - 17:57

تراکتور الاهلی را رام کرد/اولین پیروزی تونی و دوستان در آسیا

تیم تراکتورسازی تبریز توانست با غلبه بر تیم الاهلی امارات اولین پیروزی آسیایی خود را به دست بیاورد.
کد خبر : 6942

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌تیم تراکتورسازی تبریز در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 16:00 به وقت تهران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم الاهلی امارات رفت که در نهایت شاگردان تونی اولیویرا توانستند به برتری 1بر0 در این بازی دست یابند.


تیم تراکتورسازی تبریز در این بازی با ترکیبی کاملاً هجومی به میدان رفت و از همان ابتدا بازیکنان این تیم به دنبال زدن گل به حریف بودند.


بازیکنان تراکتورسازی موقعیت‌های خوبی را برای گلزنی در نیمه اول به دست آوردند که البته نتوانستند به خوبی از این فرصت‌ها اسفتده کنند،‌ در حالیکه هواداران تصور داشتند این دیدار در نیمه اول بدون گل پایان خواهد یافت فرشاد احمد زاده در دقیقه 40 به فاصله 5 دقیقه مانده تا پایان نیمه اول دروازه الاهلی را باز کرد تا تراکتور با پیروزی به رختکن برود.


نیمه دوم این بازی با حملات جدی بازیکنان الاهلی همراه بود و بازیکنان این تیم به شدت در صدد جبران گل خورده بودند اما دفاع مطمئن تراکتور اجازه نفوذ به آنها نداد و در نهایت بازی با همان نتیجه 1 بر 0 پایان یافت تا اولیویرا اولین 3 امتیاز آسیایی خود را در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به دست بیاورد و مقابل نماینده امارات برتری را از آن خود کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته