دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1394 - 13:05

کاپیتان راه‌ آهن: داور اشتباه نکند استقلال را شکست می‌دهیم/ بازیکنان راه‌آهن باعث جدایی تارتار شدند

کاپیتان راه‌آهن گفت: دیدار رفت ما با استقلال تنها بازی بود که داور مسابقه دو پنالتی صد درصد اشتباه به ضرر ما گرفت و مانع از آن شد که با سه امتیاز از زمین خارج شویم.
کد خبر : 69419

بهادرعبدی درگفت‌وگو با خبرنگارورزشی آنا درباره دیدار هفته آینده راه‌‌آهن مقابل استقلال گفت: «ما در 4 بازی که پس از تعطیلات بلندمدت لیگ داشتیم مقابل رقبا نباختیم و اجازه ندادیم دروازه‌مان باز شود. بزرگترین مشکل ما گل نزدن است که در این مدت و تا زمان مسابقه تلاش کرده و خواهیم کرد تا بتوانیم آن را حل کنیم.»


وی ادامه داد: «در دیدار رفت برابر استقلال به رغم اینکه بسیاری معتقد بودند ما به خاطر بی‌تجربگی بازیکنان جوان‌مان نتوانستیم از گل‌هایی که زدیم دفاع کنیم اما من معتقدم ما با اشتباه مسلم داوری برد را با مساوی عوض کردیم. به نظرم تنها بازی‌ای بود که داور مسابقه دو پنالتی صد درصد اشتباه به ضرر یک تیم گرفت و مانع از آن شد که با سه امتیاز از زمین خارج شویم. امیدوارم چنین فاجعه‌ای این بار در بازی برگشت دو تیم راه آهن و استقلال رخ ندهد و ما به آنچه حق‌مان است برسیم.»


کاپیتان راه‌آهن خاطرنشان کرد: «از داوری که برای دیدار ما با استقلال انتخاب می‌شود خواهش می‌کنم، عدالت را رعایت کند و به نفع هیچ کدام از دو تیم دچار اشتباه نشود. راه آهن تیم بدون پشتوانه‌ای است و از حمایت تماشاگران بهره نمی‌برد. ما نیازی نداریم که داوران به سود ما سوت بزنند و تنها تقاضای ما عدالت است تا تیمی برنده شود که لایق پیروز شدن است.»


عبدی با اشاره به مصدومیت مهره‌های تاثیرگذار استقلال در بازی جمعه آینده، یادآور شد: «مصدومانی که استقلال در بازی این هفته برابر ما ندارد به ما کمک خواهد کرد تا برابر این تیم به فکر کسب سه امتیاز باشیم. غیبت بازیکنان خوب استقلال مقابل ما این فرصت را ایجاد می‌کند که راحت‌تر به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.»


مهاجم راه‌‌آهن درباره تغییر سرمربی تیم‌شان برای دومین مرتیه در فصل جاری، تصریح کرد: «دلیل اصلی تعویض مهدی تارتار، ما بازیکنان راه‌آهن بودیم. اگر در بازی‌های اخیر که گل نخوردیم، موفق به گلزنی می‌شدیم و به جای یک امتیاز، سه امتیاز می‌گرفتیم الان مدیران تصمیم به تغییر سرمربی تیم نمی‌گرفتند. ما بازیکنان با گوش نکردن به حرف‌های سرمربی تیم باعث برکناری‌اش شدیم. درست مانند فرهاد کاظمی که او هم به خاطر اشتباه بازیکنان از کار برکنار شد.»


وی افزود: «متاسفانه در ایران بازیکنان با گوش نکردن به صحبت‌های سرمربی باعث برکناری وی می‌شوند چرا که وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد مربی را مقصر می‌دانند. جا دارد از کاظمی و تارتار تشکر کنم و برای هر دو این مربیان خوب آرزوی موفقیت کنم.»


عبدی با بیان این نکته که 14 تیم لیگ برتری این فصل مشکلات مالی دارند، اظهارکرد: «راه‌آهن یک تیم خصوصی است و مدیران باشگاه به سختی هزینه‌های تیم را تهیه می‌کنند. آنها همیشه به سختی کار می‌کنند تا بتوانند باشگاه را به درستی اداره کنند. تا اینجا هم دیر یا زود بخشی از قرارداد بازیکنان تیم را پرداخت کرده‌اند و قول داده‌اند پیش از عید نوروز نیز به همه بازیکنان پول بدهند تا بچه‌ها در تعطیلات بدون دردسر زندگی کنند. در شرایطی که کشور در رکود اقتصادی به سر می‌برد و اکثر مشاغل با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو است مدیران تیم ما به خوبی از تیم خود حمایت کرده‌اند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته