دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1394 - 12:06

آماده‌سازی فرودگاه بین‌المللی امام(ره) برای نوروز/ تویوتا کمری فرودگاه جایگزین سمند می‌شود

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آماده سازی این فرودگاه برای ایام نوروز و افزایش پروازها خبرداد و گفت: تا پایان امسال بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه تویوتا کمری هیبریدی و غیر هیبریدی جایگزین تاکسی‌های سمند فعلی می‌شوند.
کد خبر : 69408

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود نویدی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برای ایام نوروز افزود: اقدامات در دستور کار قرار گرفته شده برای این منظور تا ۱۵ اسفند‌ماه محقق خواهد شد.


وی از ساماندهی وضع موجود ترمینال مسافری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبرداد و تصریح کرد: ساماندهی آسانسورها، تغییراتی در گیت‌های ورودی به ترمینال و فضاهای داخلی ترمینال مسافری این فرودگاه از جمله اقدامات در حال انجام است که امیدواریم تا ۱۵ اسفند انجام شوند.


مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه حدود ۳ تا ۴ هزار مترمربع به مساحت ترمینال موجود اضافه خواهد شد، گفت: آسانسورهای فعلی با آسانسورهای نو تعویض خواهند شد و گیت‌های ورودی به ترمینال نیز با هدف تسهیل عبور و مرور اصلاح می‌شوند.


نویدی به توسعه فضای پارکینگ فرودگاه بین‌المللی امام اشاره کرد و ادامه داد: طی دو هفته آینده به میزان حدود ۷ هزار دستگاه خودرو به ظرفیت موجود پارکینگ فرودگاه افزوده می‌شود. در ایام نوروز سال گذشته حدود ۱۳ هزار دستگاه خودرو در فرودگاه امام خمینی (ره) پارک شد که به دلیل کمبود فضا بخشی از آنها در فضای باز توقف کرده بودند. امیدواریم با افزایش ظرفیت در سال جاری بخش پارکینگ تا حدی ساماندهی شود.


وی بیان کرد: در مجموع با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش تقاضا برای سفر به منظور تسهیل فرآیند حضور در فرودگاه و رفاه حال مسافران اقدامات لازم در دستور کار است.


مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از تعویض تاکسی‌های فرودگاه خبرداد و گفت: اکنون حدود ۸۰۰ تاکسی فرودگاهی در فرودگاه امام وجود دارد که ۵۰۰ دستگاه از آنها سمند است و طبق مصوبه هیأت دولت این تاکسی‌ها باید از فرودگاه به داخل شهر منتقل شوند. بر این اساس تا پایان امسال بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه تویوتا کمری هیبریدی و غیر هیبریدی جایگزین تاکسی‌های سمند فعلی می‌شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ترمینال سمند
ارسال نظر
هلدینگ شایسته