دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1394 - 11:46

وزیر اطلاعات رأی خود را به صندوق انداخت/ علوی: پیشگیری از نفوذ راهبرد دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باشد

سید محمود علوی وزیر اطلاعات با حضور در حسینیه ارشاد رأی خود را برای انتخابات مجلس دهم و انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.
کد خبر : 69393

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمود علوی در حاشیه حضور در حسینیه ارشاد جهت شرکت در انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی در مورد فرمایشات رهبری نسبت به نفوذ، گفت: مقام معظم رهبری نفوذ را به عنوان یک هشدار مطرح کردند، پیشگیری از نفوذ راهبردی است که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید نسبت به آن حساسیت داشته باشند و باید با یک مطالعه راهبردی عوامل، منفعت‌ها و مقصدهای نفوذ شناسایی شود.


وی افزود: باید یک کار علمی صورت گیرد تا کشور از خطر نفوذ بیمه شود. در این راستا وزارت اطلاعات سربازان گمنام و دستگاه‌های امنیتی در حال تحقق و پیگیری هشدارهای رهبری هستند.


وزیر اطلاعات در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون گروه‌های تروریستی و ضدامنیتی در جریان انتخابات دستگیر شده‌اند؟ ‌گفت:‌ فردا در این راستا صحبت می‌کنم.


وی در مورد حضور مردم در انتخابات نیز تاکید کرد: همان‌طور که فکر می‌کردیم حضور مردم در انتخابات پرشور بوده و سنگ تمام گذاشتند، مردم با امید در این انتخابات حاضر شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته