دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1394 - 09:33
در جلسه هیات رئیسه تاکید شد

دکتر میرزاده: به افراد پاکدست، معتقد به توسعه کشور، فساد ستیز و طرفدار آبادانی و پیشرفت ایران رای دهیم

جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی روز چهارشنبه با ریاست دکتر میرزاده و حضور سایر اعضا برگزار شد.
کد خبر : 69352

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه، خاطر نشان کرد: شخصیت بزرگوار و سبک زندگی درس آموز حضرت فاطمه (س) بهترین ملاک و معیار برای زندگی یک زن مسلمان است.


وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در ادیان آسمانی مانند دین اسلام، یهودیت و مسیحیت زنانی هستند که به عنوان الگوی انسانی و در حد ممتاز شناخته شده اند، گفت: این امر نشان دهنده مقام والای زن در ادیان الهی و نشان دهنده تکریم و توجه ادیان آسمانی به مقام و منزلت زن و نقش موثر بانوان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شرح فداکاری های زنانی مانند دختران حضرت شعیب، مادر حضرت موسی، آسیه، حضرت مریم، خدیجه و ... در قرآن، بیان کرد: این امر حاکی از این است که زنان نقش موثری در تحولات اجتماعی زمان خود دارند.


دکتر میرزاده افزود: در انقلاب اسلامی ایران نیز نقش بانوان بسیار برجسته بود و در تظاهرات قبل از انقلاب همواره بانوان در صف مقدم تظاهرات خیابانی بودند بر این اساس و با توجه به موارد فوق واگذاری بیشتر امور به بانوان باید مدنظر قرار گیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره با انتخابات 7 اسفند از تمام دانشگاهیان و به خصوص خانواده دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کرد تا با شرکت در انتخابات آینده روشنی برای کشور رقم بزنند.


وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: مردم باید به افرادی رای دهند که به جای غوغا سالاری به فکر حل مشکلات مردم بوده و همراه و همگام با دولت برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و به طور خاص رشد 8درصدی اقتصاد ملی تلاش کنند.


دکتر میرزاده با بیان اینکه مردم باید به افراد پاکدست، معتقد به توسعه کشور، فساد ستیز و طرفدار آبادانی و پیشرفت ایران رای دهند، ابرز امیدواری کرد: انتخابات با حضور گسترده مردم در پای صندوق­‌های رأی و انتخاب نامزدهای اصلح انجام شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب