دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1393 - 16:56

قدردانی خاندان خاتمی از رهبر معظم انقلاب، مردم و مسئولان به پاس همدردی در ضایعه درگذشت مرحومه خاتمی

در پی درگذشت مرحومه سیده فاطمه خاتمی، فرزند ارشد مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی نماینده اسبق امام در یزد، خانواده‌های عزادار از جمله خانواده خاتمی، خلیلی و تابش در پیامی از ابراز همدردی رهبر معظم انقلاب، مردم و مسئولان تشکر کردند.
کد خبر : 6932

به گزارش گروه سیاسی آنا، متن پیام تشکر محمدرضا تابش، نمانیده اردکان در مجلس و خواهرزاده مرحومه خاتمی به شرح زیر است:


«غم فراق انسان‌هایی با فضیلت گرچه پیوسته جانسوز و جبران‌ناپذیر است؛ اما دل‌سپاری و امید به غفران و رحمت بیکران الهی و یاد صبرآفرین او، در کنار همراهی یاران و دوستان در مصائب بزرگ، تسلی‌بخش و آرام‌گر است.


ابراز همدردی صمیمانه مردم بزرگوار ایران و ارسال پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در فقدان بانوی گرامی زنده‌یاد سرکار خانم سیده فاطمه خاتمی شایسته سپاسگزاری است.


تشکر متواضعانه و قدردانی از محبت های بی دریغ و خالصانه همه دوستان و علاقمندان به خاندان مرحوم آیت الله خاتمی و همدردی مراجع عظام و علمای گرانقدر، ریاست محترم جمهور، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام،رییس مجلس شورای اسلامی، یادگار گرانقدر و بیت شریف حضرت امام(ره) با فرزند فاضل و باتقوای امام راحل حضرت حجت الاسلام والمسلمین {..} و خاندان خاتمی و خلیلی؛ و حضور مسئولان محترم کشور و استان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و بویژه مردم والامقام اردکان و یزد در مراسم خاکسپاری و مجالس بزرگداشت این اسوه فضیلت و تقوا که بازماندگان داغدار را رهین لطف کریم خویش کردند را به عنوان جزئی کوچک از این خاندان بزرگ و نماینده مردم پرافتخار اردکان در مجلس شورای اسلامی، وظیفه خویش می‌دانم و امیدوارم دعای شما مردم نجیب بدرقه راه آن مهاجر الی الله و توشه‌ای از شکیبایی و تسکین برای بازماندگان باشد.


محمدرضا تابش


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی


93/12/9»


هچنین پیام قدردانی خانواده‌های خاتمی نیز به این شرح است:


«سپاس می‌گوییم خداوند متعال را که عزیز از دست رفته ی ما -حاجیه فاطمه خانم خاتمی- مورد لطف و عنایت وافر شما مردم قدرشناس قرار گرفت. اکنون بر خود لازم می دانیم سپاسگزار باشیم لطف همه ی بزرگوارانی را که با حضور پر شورشان در مراسم تشییع و یادبود آن عزیز سفرکرده و نیز با ارسال پیام‌ها و تسلیت‌ها و دلنوشته‌های خود، تسلی‌بخش این مصیبت جانسوز شدند.


امید که دعای خیرش و مدد روح بزرگش، فراراه مسیر معنوی‌مان گردد.


خانواده‌های داغدار: خاتمی، خلیلی، تابش، هاشمی، سبحان، فیض و سایر وابستگان»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته