دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1394 - 18:32

قلعه‌نویی: یک بازیکن خوب به نام تراکتورسازی داشتیم/ عده‌ای به تیم ضربه می‌زنند

سرمربی تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه همه بازیکنان تراکتورسازی عالی بودند، گفت: امروز ما یه تیم بودیم که با آرامش به هدف هایی که داشتیم رسیدیم.
کد خبر : 69242

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل الجزیره امارات اظهار کرد: «خدا را شاکرم که با انجام یک بازی منطقی و تاکتیکی یک برد خوب را به هواداران هدیه کردیم. از هواداران تشکر می‌کنم که تیم را تنها نگذاشتند. یک عده‌ای به دنبال بر هم زدن آرامش بودند و می‌خواستند منافع خودشان را دنبال کنند. اگر این تیم از ابتدای فصل آرامش داشت فوتبال بسیار زیبایی را ارائه می‌کرد. آن‌هایی که باید آرامش را در تیم القا می‌کردند کارشان را انجام داده‌اند. عده‌ای هم دنبال برهم زدن آرامش تیم بودند.»


او ادامه داد: «توانستیم در چند وقت اخیر این تیم را به یک تیم واقعی تبدیل کنیم. از طرفداران خواهش می‌کنیم که طوری رفتار کنند که تراکتور لطمه نخورد و ما اینجا مهمان هستیم. این زمین برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شده بود اما بازی‌های لیگ یک را هم برگزار می‌کردند. بعد از بازی با پدیده این زمین باید یک ماه استراحت داده می‌شد. یکی از ضربه‌هایی که خوردیم این بود که نگذاشتند اردوی‌مان را در ترکیه برگزار کنیم. اگر می‌توانستیم سه بازی تدارکاتی برگزار کنیم وضع‌مان بهتر از این می‌شد.»


قلعه‌نویی در ادامه تأکید کرد: «ما به خوبی ارتباط خط هافبک الجزیره و خط حمله این تیم را بر هم زدیم. آنها دو مهاجم زهردار داشتند دیدید یک موقعیت به دستشان آمد و آن را به گل تبدیل کرد که البته آفساید بود. ما حتی به این تیم یک موقعیت گل ندادیم. تأسف می خورم از افرادی که تراکتور را به این روز انداختند ما بعد از بازی با سپاهان آرامش پیدا کردیم و توانستیم امروز طوری بازی کنیم که 4 گل به حریف بزنیم. واقعاً بازیکنان ما امروز سربازان وطن بودند. خواهش می‌کنم کمک کنید تراکتورسازی روی پا بایستد و بهترین نتایج را بگیرد. پرشورها همیشه پرشور هستند و صاحبان اصلی تیم‌اند. منِ قلعه‌نویی در این موفقیت‌ها کمترین تأثیر را دارم.»


سرمربی تراکتورسازی در ادامه اظهار داشت: «ما مقابل پدیده هم خوب بازی کردیم، مقابل استقلال خوزستان یک موقعیت به حریف ندادیم و سپاهان حرفی برای گفتن نداشت. امروز چون آرامش خوبی داشتیم خوب بازی کردیم واقعاً بازیکنان به توصیه‌های ما گوش دادند البته خوشحالی ما تا فردا، سپس این بازی را فراموش می‌کنیم و فقط به فکر بازی بعدی هستیم. این بچه‌ها پتانسیل زیادی دارند روزی که به تیم آمدم مشکلات زیاد بود کاردوسو به عنوان یک خارجی شرایط ما را درک می‌کرد و می‌گفت این تیم 4 تکه است. ما کم کم تیم را به آرامش رساندیم.»


وی افزود: «پرشورها همیشه پرشور هستند برخی می‌خواستند با خط دهی آرامش را از ما بگیرند. این سربازها با جان و دل بازی می‌کنند و تمام تلاششان را می‌کنند تا در ادامه و در لیگ آسیا موفق باشیم.»


قلعه‌نویی در ادامه تأکید کرد: «امروز ما یک بازیکن آماده داشتیم و آن هم تیم تراکتورسازی بود همه بازیکنان ما خوب بودند و واقعاً انتخاب بهترین از بین آنها بسیار سخت است. امروز هافبک‌های دفاعی ما بیش از 12 کیلومتر دویدند. الجزیره در هر بازی بیش از دو گل زد ولی امروز یک موقعیت هم نداشت. شاید برخی امروز بیشتر به چشم آمدند ولی همه خوب بازی کردند. همین سروش رفیعی امروز بیش از 10 کیلومتر دوید.»


وی تأکید کرد: «ما تمام مسائل را مشخص کردیم که در هنگام ضربات اوت بازیکنان کجا بایستند. گل دوم واقعاً قبل از بازی آنالیز شده بود. امروز بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته