دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1394 - 16:04

سیگاری که جنایت آفرید

پسر جوان که به خاطر سیگار دست به قتل عمویش زده بود، 24 ساعت قبل از جنایت دستگیر شد. متهم در بازجویی ها انگیزه این جنایت ناخواسته را یک لحظه عصبانیت اعلام کرد.
کد خبر : 69199

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، چندی پیش به ماموران پلیس شهرستان رودبار قتل مرد میانسالی اعلام شد، به‌دنبال این خبر ماموران جنایی وارد عمل شدند. آنها با حضور در محل با جسد مرد 39 ساله ای مواجه شدند، بررسی‌ها نشان می‌داد عامل این حادثه پسر برادر قربانی است که پس از قتل از محل متواری شده است. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری پسر جوان آغاز و او در کمتر از 24 ساعت بازداشت شد.


پسر 18 ساله درخصوص قتل عمویش توضیح داد: روز حادثه، بسته سیگاری در دستم بود که عمویم آن را دید. او با دیدن سیگار عصبی شد و به من گفت چرا بچه ای در این سن و سال باید سیگار بکشد. سر همین موضوع باهم درگیر شدیم، خیلی عصبانی شدم. یک لحظه تعادلم را از دست دادم و با چاقو به او ضربه زدم. فکر نمی کردم عمویم قربانی این خشم شود.


سرهنگ نادعلی قزلباش، فرمانده انتظامی رودبارجنوب کرمان در رابطه با این خبر به خبرنگار آنا گفت: متهم جوان که در کمتر از 24 ساعت دستگیر شده بود با اعتراف به قتل، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: جنایت سیگار قتل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته