دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1394 - 10:31

رجب‌زاده: نظم تیمی و انسجام باعث پیروزی ذوب‌آهن مقابل لخویا شد/ بهترین پاسور لیگ هستم

کاپیتان تیم ذوب آهن گفت: در چند روزی که در قطر بودیم باشگاه لخویا بهترین امکانات را برای ما فراهم کرد.
کد خبر : 69159

مهدی رجب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی ذوب‌آهن مقابل لخویا که با برد نماینده ایران منجر شد گفت: «همه بازیکنان تیم می‌دانستند که بازی سختی را پیش رو داریم. لخویا یک تیم بسیار قوی و مستحکمی است که در این فصل لیگ قطر هم نتایج خوبی کسب کرد. خوشبختانه کادر فنی بازی‌های لخویا را آنالیز کرده بود و نقاط قوت و ضعف این تیم را به بازیکنان گوشزد کرد.»


وی ادامه داد: «نکته مهمی که باعث پیروزی ما مقابل لخویا شد نظم تیمی و انسجام ایجاد شده میان بازیکنان بود. هدف ما این بود که در ضدحملات بتوانیم دروازه لخویا را باز کنیم و از این تاکتیک هم نتیجه گرفتیم.»


کاپیتان تیم ذوب‌آهن در خصوص شرایط میزبانی تیم قطری افزود: «در چند روزی که در قطر بودیم باشگاه لخویا بهترین امکانات را برای ما فراهم کرد. هم هتل محل اقامت ما خوب بود و هم زمین تمرینی مناسبی در اختیار تیم ما گذاشتند.»


وی در رابطه با شرایط متفاوت میان جام باشگاه‌های آسیا و مسابقات لیگ بیان کرد: «شرایط بازی‌ها در مسابقات لیگ با جام باشگاه‌های آسیا کاملا متفاوت است. در مسابقات بین المللی فشار بیشتری بر روی تیم است و بازیکنان زیر ذره بین هستند. مسابقات لیگ با جام باشگاه‌های آسیا اصلا قابل مقایسه نیست و به همین دلیل است که تیم‌هایی که در مسابقات لیگ نتیجه نمی‌گیرند در عرصه بین المللی شرایط دیگری را رقم می‌زنند.»


رجب زاده که تا پایان هفته بیست ویکم مسابقات لیگ به عنوان بهترین پاسور است در این مورد افزود: «من در این فصل هفت پاس گل دادم و تا این جای مسابقات بهترین پاسور لیگ هستم. هفت پاس گل در 21 بازی آمار خوبی نیست اما این تعداد پاس گل همه تبدیل به گل شد و شاید من بالای 20 پاس گل دادم ولی تنها هفت پاس من وارد دروازه حریفان شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب