دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1394 - 12:01

پرسش و پاسخ سه‌ساعته ۱۳ نامزد انتخابات مجلس در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

سیزده نامزد مدعی اخذ کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در نشستی سه‌ساعته به سوالات مطرح شده حاضرین در سالن آمفی‌تئا‌تر فرزانگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان پاسخ دادند.
کد خبر : 69121

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در ادامه برنامه‌های انتخاباتی که با هدف جلب مشارکت حداکثری، ایجاد شور و شوق انتخاباتی و بصیرت افزایی سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد، این‌ بار نامزدهای مجلس شورای اسلامی به دعوت تشکل سیاسی تفکر بر‌تر این واحد دانشگاهی و در مقابل جمع کثیری از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان واحد سمنان در ابتدا به معرفی و بیان بخشی از بیوگرافی خود پرداختند.


سعید کامیابی دبیر تشکل سیاسی تفکر بر‌تر دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از سمنان در بیان چرایی برگزاری این مراسم گفت: «این تشکل به عنوان مجری برنامه‌های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و به عنوان سرمایه‌ای از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در آموزش عالی این کشور بر خود واجب دانست تا برای جلب مشارکت حداکثری دانشجویان و پرسنل این واحد دانشگاهی اجرای این برنامه را در دستور کار خود قرار دهد.»


او گفت: «بر این اساس ضمن اعلام بی‌طرفی در انتخابات پیش رو با دعوت از همه نامزدها فرصتی برابر را برای شناسایی و تبیین دیدگاه‌ها و نکته‌نظرات آنان را در این جمع پرشور فراهم کرده است.»



در این نشست، هر یک از نامزدها در شرایطی مساوی و یکسان به مدت دو دقیقه و سی ثانیه فرصت داشت تا در بخش ابتدایی این برنامه مهیج و پر استقبال خود را برای حاضران معرفی کند.


در بخش دوم نامزدها به سوالات مطرح شده از سوی حاضران با توجه به دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پاسخ دادند. از نکات جالب توجه این برنامه حضور نیافتن نماینده پیشین سمنان در مجلس شورای اسلامی بود که به دلیل تعدد برنامه‌ها از حضور در این نشست عذرخواهی کرده بود. همچنین سه تن از نامزدها نیز با توجه به انصراف در این برنامه حضور نداشتند.


استقبال پرشور دانشجویان و کارکنان دانشگاه به حدی بود که بسیاری از شرکت کنندگان مجبور شدند سه ساعت ایستاده برنامه را دنبال کنند و بخشی از شرکت‌کنندگان نیز در سالن مجاور آمفی تئا‌تر تنها به شنیدن موضوعات و مباحث مطرح شده اکتفا کردند.



در انتهای این مراسم برای لحظاتی بین طرفداران برخی نامزدها شور انتخاباتی بالا گرفت و با سر دادن شعار‌، کف و هورا حمایت خود را از نامزد مورد نظر بروز دادند.


از نکات دیگر قابل ذکر در اجرای این برنامه ممنوعیت در توزیع هرگونه بروشور، تراکت و اقلام تبلیغاتی در طول برگزاری این برنامه توسط نامزدها بود که البته با رعایت همه شرکت‌کنندگان همراه بود.


این مراسم از سلسله برنامه‌های انتخاباتی بود که در طول ایام مجاز تبلیغات توسط تشکل‌های سیاسی معاونت دانشجویی فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته