دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1394 - 11:00
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

یگان ویژه ناجا با آمادگی کامل به استقبال انتخابات می‌رود

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: قرارگاه ظفر، پشتوانه نیروی انتظامی در مأموریت‌ها بوده و با آمادگی کامل به استقبال انتخابات می‌رود.
کد خبر : 69088

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در حاشیه نشست تخصصی قرارگاه ظفر ویژه انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص)، اظهار کرد: قرارگاه ظفر پشتوانه ناجا در ماموریت‌ها است. این قرارگاه در مراسم اربعین حسینی (ع) به خوبی نقش خود را در مردم یاری به نمایش گذاشت و اکنون نیز با آمادگی کامل به استقبال انتخابات می‌رود.


وی بیان کرد: نیروهای یگان ویژه در همه حال آمادگی لازم برای برخورد با ناهنجاری و تعرض را دارند و از مدت‌ها قبل از انتخابات نیز نسبت به ارتقاء آمادگی رزمی، عملیاتی و آمادگی بصیرتی خود اقدام کرده است و در این راستا، از ابتدای سال جاری آموزش به دیگر واحدهای نیروی انتظامی در سراسر کشور را دستور کار خود قرار داده است.


فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به حساسیت و اهمیت خاص انتخابات پیش رو و مشکلاتی که در محیط پیرامونی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، تصریح کرد: به برکت ولایت و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله) سال خوبی را پشت سر گذاشتیم به طوری که امنیت کشور از نظر ایشان قابل قبول و آرامش مردم بسیارخوب بیان شده است.


وی تاکید کرد: قرارگاه ظفر نیز به عنوان پشتیبان سایر پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور، آمادگی کامل جهت مقابله با هرگونه اقدامات نابهنجار دشمن را دارد.


کرمی پرداختن به طرح‌ها و برنامه‌هایی همچون طرح ایران‌شناسی و شهرشناسی در یگان‌های ویژه را سرمایه‌گذاری برای آینده برشمرد و بر لزوم پیگیری آن در آستانه انتخابات تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب