دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1394 - 08:53

آرسنال با طلسم شکنی مسی در آستانه حذف قرار گرفت/ بایرن‌مونیخ دست‌پر از تورین بازگشت

لیونل مسی با درخشش خود خیال لوییز انریکه را از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راحت کرد.
کد خبر : 69063

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دیدار‌های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیشب با برگزاری 2 بازی در شهرهای تورین ایتالیا و لندن انگلستان برگزار شد.


در ورزشگاه شهر تورین یوونتوس نتوانست از امتیاز میزبانی خود مقابل تیم بایرن‌مونیخ استفاده کند و در شرایطی که با گل‌های «توماس مولر» و «آرین روبن» 2 گل از حریف عقب افتاده بود توسط «دیبالا» و «استورارو» جبران مافات کرد و از شکست گریخت تا با این تساوی 2 بر 2 کار بسیار دشواری در خانه بایرن مونیخ داشته باشد.


در دیگر بازی دیشب در ورزشگاه امارات آرسنال به رغم سعی و تلاشی که بازیکنانش داشت نتوانست حریف قدرت بارسلونا شود و با 2 گل «لیونل مسی» مغلوب شد. شاگردان انریکه در این بازی موقعیت‌های بهتری را نسبت به آرسنالی‌ها خلق کردند و در پایان با طلسم شکنی مسی که پیش از این نتوانسته بود دروازه پیترچک را باز کند با خیالی آسوده منتظر دیدار برگشت در ورزشگاه نیوکمپ شدند.


امشب همچنین و از ساعت 23:15 دو بازی دیگر برگزار می شود تا دور رفت مرحله یک هشتم نهایی به پایان برسد. مطابق برنامه در کیف اوکراین تیم دینامو این شهر میزبان منچسترسیتی انگلستان است و در دیگر مسابقه آیندهوون هلند در خانه پذیرای آتلتیکومادرید اسپانیا خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته