دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1394 - 10:14
سرپرست واحد دهاقان:

سرپرست واحد دهاقان: امام(ره) به ما قدرتی داد که دشمن از مهر شناسنامه‌های ما می‌ترسد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان گفت: «امام(ره) به ما قدرتی داد که دشمن از مهر شناسنامه های ما نیز می‌ترسد.»
کد خبر : 69050

دکتر احمد‌رضا یلمه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «مهمترین خصوصیت جمهوری اسلامی، مشارکت همه‌جانبه مردم در صحنه تصمیم‌گیری برای سرنوشت خود و کشور است. دقت در سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز مؤید همین اصل مشارکت و حضور حداکثری در صحنه‌های گوناگون انقلاب و به‌ویژه در انتخابات است.»


وی افزود: «انقلاب ما و جمهوری اسلامی بر مبنای مردم سالاری دینی شکل گرفت. پذیرش حکومت دینی بر همه ما تکلیف کرده است که برای استمرار نظام خود، شرکت فعال داشته باشیم و در راستای احقاق این امر کوشش کنیم. با نگرش به بیانات مقام عظمای ولایت به این امر واقف می شویم که مردم‌سالاری دینی با حرف نمی‌شود، مردم‌سالاری دینی با شرکت مردم، حضور مردم، اراده مردم، ارتباط فکری و عقلانی و عاطفی مردم با تحولات کشور صورت می‌پذیرد.»


یلمه‌ها بیان کرد: «ما جامعه دانشگاهیان نیز همگام با دیگر اقشار جامعه و برحسب وظیف شرعی و دینی خود همسو با خواسته دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر مشارکت همه‌جانبه اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان در انتخابات پیش‌رو، دست در دست هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت همه‌جانبه و فعال خواهیم داشت تا مثل همیشه نظام خود را که بر پایه حاکمیت خداوند شکل گرفته است، مقابل همه جهانیان و به‌ویژه دشمنان انقلاب بیمه کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته