دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1394 - 17:03

برترین‌های کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی درآوردگاه نجف آباد معرفی شدند

پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد نجف‌آباد با معرفی نفرات بر‌تر و قهرمانی کاراته کاران‌ استان مرکزی به پایان رسید.
کد خبر : 68999

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از واحد نجف‌آباد، در این رقابت‌ها ۱۴۹نفر در شش وزن کومیته و یک وزن کاتا با یکدیگر به رقابت پرداختند و از میان آنان نفرات بر‌تر هر وزن مشخص شدند.



بر اساس اعلام کمیته فنی این مسابقات پس از دو روز رقابت دانشجویان کاراته کار دانشگاه آزاد اسلامی نتایج زیر به دست آمد:


در بخش کاتای انفرادی روزبه روشنی از علوم و تحقیقات تهران، میلاد دلیخون از اراک، سمیع پاک ضمیر از تهران و محمد امیری از کرمان توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کنند.


همچنین در بخش کومیته در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم علی مسکینی از کرمانشاه مقام اول، آرمان دهقان از فارس مقام دوم، مهدی علیپور از تهران و ولی الله میرزایی از گلستان مقام سوم مشترک را کسب کردند.


در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم رضا روشن از اراک مقام اول، امیر رضا رشیدی از کرمان مقام دوم، سیاوش کریمی از زنجان و عباس شیردم از اصفهان مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.


در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم رضا عنایتی از مازندران مقام اول، حسین عیوضی از خوزستان مقام دوم، محمد رضا رفیعی از اراک و اکبر صارمی از آذربایجان شرقی مقام سوم مشترک را کسب کردند.


در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم مهرداد پورشب از ایلام، عماد سلطانیان از اصفهان، آرش علی‌نژاد از مازندران و رضا ولی‌نژاد موفق شدند رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.


در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم صالح اباذری از اراک مقام اول، سجاد بارانی از گلستان مقام دوم، رضا عباسی از آذربایجان غربی و مصطفی خانی از البرز مقام سوم را بدست آوردند.


و مدال طلای وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم به ابراهیم حسن بیگی از زنجان، مدال نقره به مهدی خدابخشی از کرمانشاه، و مدال برنز این دوره از رقابت‌ها به مجید محمودی از البرز و محسن برخورداری از علوم و تحقیقات تهران رسید.


در مجموع این رقابت‌ها تیم کاراته استان مرکزی مقام اول، کاراته کاران تیم استان کرمانشاه مقام دوم و تیم‌های کاراته استان زنجان و واحد علوم و تحقیقات تهران به مقام سوم مشترک این دوره از بازی‌ها دست یافتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته