دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1394 - 16:00
در دانشگاه صنعتی شریف

اولین مسابقه تمرینی برنامه‌نویسی آنلاین 15 اسفند برگزار می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف اولین دوره مسابقات تمرینی برنامه‌نویسی از مجموعه رویداد‌های مسابقات کدکاپ این دانشگاه را در 15 اسفند سال جاری به صورت آنلاین و از طریق سایت رسمی مسابقات برگزار می‌کند.
کد خبر : 68991

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اولین دوره مسابقه تمرینی برنامه‌نویسی از مجموعه مسابقات کدکاپ دانشگاه صنعتی شریف در اسفند سال جاری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقات تمرینی و ادامه رویدادهای مربوط به مسابقات به قسمت ثبت‌نام سایت این مسابقات مراجعه و ثبت‌نام کنند.


همه‌ی افراد برنامه‌نویس و یا علاقه‌مند به یادگیری برنامه‌نویسی می‌توانند در مسابقه‌ی کدکاپ شرکت کنند. سوالات در سطح‌های مختلف از آسان به سخت سطح‌بندی شده‌اند و زمینه‌ی پیشرفت مخاطبان با حل سوال‌های ساده و آمادگی برای سوال‌های سخت فراهم شده است.


کدکاپ شرایط را برای حضور کسانی که دانش برنامه‌نویسی‌شان نیز کم است و می‌خواهند بر این مهارت بیفزایند فراهم می‌کند و آن‌ها را برای حضور در مسابقات بعدی و همچنین آمادگی برای محیط کاری برنامه‌نویسی آماده می‌کند.


در این مسابقات از زبان‌های برنامه‌نویسی Python, C, C++, Java پشتیبانی می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند به وسیله‌ی هر کدام از زبان‌های ذکر شده در مسابقات شرکت‌کنند. همچنین با توجه به اینکه این مسابقات از تعداد زیادی مسابقه تشکیل شده‌است، این امکان وجود دارد که برای هر مسابقه از هر چند زبان برنامه‌نویسی که لازم است استفاده کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته