دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1394 - 12:15

دانشجوی سما کرج پژوهشگر بر‌تر سال ۹۴ شد

دانشجوی سما کرج عنوان پژوهشگر بر‌تر سال ۹۴ در دانشگاه علمی کاربردی استان البرز را از آن خود کرد.
کد خبر : 68896

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پدرام فروغی شاد دانشجوی رشته الکترونیک آموزشکده سما واحد کرج در بهمن ۱۳۹۴ با همکاری تیم رباتیک و انجمن علمی مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان البرز، با ارائه دستاورد پژوهشی با عنوان «ربات امدادگر» از سوی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز به عنوان پژوهشگر بر‌تر سال ۱۳۹۴ معرفی و با حضور مسئولان استانی و کشوری و رئاست برخی از مراکز علمی کاربردی از وی قدردانی و تشکر به عمل آمد.


ربات امدادگر نرم افزاری با هدف آموزش و ارتقای سطح علمی شهروندان درباره امداد و کمک‌های اولیه و اقدامات مفید درباره بیماری‌های شایع بوده و بر روی همه تلفن‌های همراه اندروید قابل نصب و استفاده است.


نرم افزار ربات امدادگر شامل بخش‌های مختلفی از قبیل جزوه آموزشی امداد و کمک‌های اولیه به زبان فارسی و بازی دو نفره است که به دو صورت بازی از سوی دو کاربر با یک تلفن همراه و یا بازی دو نفره با دو تلفن همراه مجزا در نظر گرفته شده است. ارتباط بین دو تلفن در این بازی از سوی بلوتوث برقرار می‌شود و کاربران در حین مراحل مختلف بازی با سئوالات مختلفی در زمینه امداد و کمک‌های اولیه روبرو شده و با بازی آموزش‌های لازم را کسب می‌کنند.


این نرم افزار آموزشی که ساخت آن با همکاری انجمن علمی مرکز آموزش علمی – کاربردی جمعیت هلال احمر استان البرز و نزدیک به شش ماه طول کشید در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در سال ۱۳۹۴ نیز در اختیار مسافران نورزوی استان البرز قرار گرفت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته