دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1394 - 10:27

نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال فردا انجام می‌شود؛ جدال فینالیست‌ها در مرحله نیمه نهایی

تیم‌های شهرداری ارومیه، بانک سرمایه، پیکان، ثامن الحجج خراسان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال صعود کردند که در این مرحله که فردا(چهارشنبه) برگزار می‌شود پیکان مقابل شهرداری ارومیه قرار می‌گیرد و بانک سرمایه با ثامن الحجج بازی می‌کند.
کد خبر : 68852

به گزارش خبرنگار ورزشی‌ آنا،بدون تردید بازی‌ حساس این مرحله رویارویی شهرداری ارومیه مقابل پیکان است. شاگردان اکبری در آخرین بازی مقابل متین ورامین به پیروزی رسیدند و توانستند به این مرحله صعود کنند. این بازی حساسیت بالایی دارد و به نوعی تکرار فینال سال گذشته است.


در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی بانک سرمایه میزبان ثامن الحجج خواهد بود. خراسانی‌ها در این فصل باوجود مشکلات بسیار زیاد توانستند جزو چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی باشند و حالا در بازی فردا مقابل بانک سرمایه به دنبال این هستند که نشان دهند حضورشان در بین چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی شانسی نبوده است.


در طرف مقابل‌بانک سرمایه هم در این فصل بسیار خوب درخشید و باوجود بازیکنان قدرتمندی که داشت صدرنشینی مرحله مقدماتی را به دست آورد به طور حتم در بازی فردا به دنبال پیروزی و صعود به فینال مسابقات است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته