دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1394 - 10:03
معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

تصمیم‌گیری درباره مجموعه بهاران در محله حکیمیه با نمایندگان مجلس است

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضعیت شکایت مردم محله حکیمیه به منظور فعالیت مجموعه بهاران در این منطقه گفت: گروه تشکیل شده از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص ادامه فعالیت این مجموعه تصمیم گیری می‌کنند.
کد خبر : 68844

حجت‌الاسلام میثم امرودی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا درباره آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت مردم محله حکیمیه به دنبال استقرار مجموعه بهاران در این منطقه اظهار کرد: دراین خصوص ما در مجلس حاضر شدیم و قرار شد تا یک گروه متشکل از چهار عضو که دو نفر از آنها نمایندگان مردم تهران، یک نفر رئیس کمیسیون سلامت و یک نفر هم مدیرعامل سازمان مشارکت‌های اجتماعی است این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.


وی افزود: پس از بررسی‌ها اگر مشخص شد آنجا مشکل یا آسیبی دارد این افراد در خصوص استقرار یا عدم استقرار مجموعه بهاران در این منطقه تصمیم بگیرند اما تا به امروز هنوز نظری را اعلام نکرده‌اند.


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: در عین حال من در بین مردم حاضر شدم و اعلام کردم بهاران مرکزی نیست که هیچ کارتن خوابی یا معتادی در آنجا حضور داشته باشد.
امرودی توضیح داد: این مجموعه کمپ نیست و در آخرین تصمیم بنا شد جلسه‌ای با حضور شهردار منطقه، شورایاران، مدیرعامل سازمان مشارکت‌های اجتماعی و مردم تشکیل شود و در نهایت صحبت‌های مطرح شده را صورتجلسه کرده تا مطابق آن عمل کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته