دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1394 - 09:03
در گفت و گو با آنا

کاپیتان تراکتورسازی: قلعه‌نویی با راه‌های صعود در آسیا آشناست/ تراکتور را با هوادارنش می‌شناسند

کاپیتان تیم تراکتورسازی گفت: نقطه قوت تیم تراکتور هواداران آن است که ما را زبانزد آسیا کرده است.
کد خبر : 68820

مهدی کیانی، بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص بازی این تیم با الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا که فردا به میزبانی تراکتورسازان انجام می‌شود، اظهار کرد: «بازی در لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر خیلی فرق دارد. در آسیا همه تیم‌ها از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند. الجزیره هم تیم باکیفیتی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد. شنیده‌ام این تیم بازیکنی به نام «لیما» را با قیمت هشت میلیون دلار برای این بازی‌ها در اختیار گرفته‌ است. وقتی با تیم‌هایی با این سطح از بازیکنان بازی می‌کنیم، می‌توان تصور کرد که سطح ما با آنها چقدر فرق دارد، اما ما برای این سطح از بازی‌ها هم باروحیه هستیم. احساس می‌کنم بازی با الجزیره را اگر با پیروزی پشت سر بگذاریم در ادامه راه می‌توانیم با خیال آسوده‌تری به مصاف دیگر رقبا برویم.»


کیانی ادامه داد: «برد روحیه‌بخش برابر سپاهان ما را به‌ آینده امیدوار کرد چرا که نشان دادیم توان آن را داریم که هر تیمی را از پیش رو برداریم. در بازی با الجزیره هم می‌خواهیم شروع خوبی داشته باشیم و اولین بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. از نظر من توان این کار را داریم، گرچه سطح امکانات و بازیکنانی که حریف اماراتی دارد با ما یکی نیست اما ما هم ایرانی هستیم و می‌خواهیم با غیرت ایرانی و حمایت هواداران‌مان آنها را از پیش رو برداریم.»


کیانی درباره حضور هواداران در دیدار با الجزیره تاکید کرد: «یادم هست اولین بازی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2013 برابر این تیم بود که ما با سه گل این تیم را شکست دادیم. آن‌قدر هوادار به استادیوم آمده بود که بازیکنان الجزیره از آنها فیلم می‌گرفتند. تراکتورسازی را در آسیا به خاطر هوادارانش می‌شناسند و امیدوارم آنها روزچهارشنبه به استادیوم بیایند و تیم را همچون همیشه پرشور تشویق کنند.»


کاپیتان تیم تراکتورسازی در مورد سه دوره ناموفق تیم تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم خاطرنشان کرد: «سه دوره از گروه خود صعود نکرده‌ایم و این موضوع برای ما واقعا رضایت‌بخش نیست. آمار خوبی نداریم اما امسال شرایط فرق می‌کند. قلعه‌نویی به شرایط و راه‌های صعود از گروه در این رقابت‌ها آشناست. واقعا گروه سختی هم داریم و رقابت فشرده‌ای بین تیم‌ها خواهد بود. فکر می‌کنم امسال اگر کمی حرفه‌ای باشیم می‌توانیم از گروهمان برای اولین بار صعود کنیم و این دور از دسترس نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته